ΧΗΤΟΣ: Διψήφια ανάπτυξη το 2018

sponsored content
Τρίτη, 09 Οκτωβρίου 2018 12:08
UPD:12:08

Σημαντική ενίσχυση πωλήσεων κατέγραψαν η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ και φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ το 5μηνο Ιανουαρίου - Μαΐου 2018, με μερίδιο αγοράς 23,1 σε όγκο. Η ισχυρή ανάπτυξη μεγεθών της εταιρείας αποδίδεται στη σταθερή εμπορική στρατηγική που ακολουθεί, στις προωθητικές ενέργειες καθώς και στις σημαντικές συνεργασίες που επιτεύχθηκαν σε Ελλάδα και εξωτερικό, τη στιγμή που η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ διατηρεί μηδενικό δανεισμό και αυξάνει το ανθρώπινο δυναμικό της.

Για το 2017, τα έσοδά της ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ ανήλθαν σε 48,4 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 11,2% σε ποσοστό και 4,9 εκατ. ευρώ σε αξία από την προηγούμενη χρονιά. Αξιοποιώντας τις νέες επενδύσεις, η εταιρεία σημείωσε κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) 8,2 εκατ. ευρώ, έναντι αντίστοιχων κερδών 6,2 εκατ. ευρώ έναν χρόνο πριν, αυξημένα κατά 30% σε ποσοστό και 2 εκατ. ευρώ σε αξία, σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.

Η διοίκηση της ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ προβλέπει για το 2018 διψήφια ανάπτυξη του κύκλου εργασιών της κατά 15%, με βάση νέες συνεργασίες που έχουν επιτευχθεί τόσο στην εγχώρια όσο και στη διεθνή αγορά, αλλά και με σύμμαχο το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας. Παρά το υφεσιακό περιβάλλον των τελευταίων ετών, η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ δεν προέβη σε μειώσεις αποδοχών ή προσωπικού, προχωρώντας αντιθέτως σε νέες προσλήψεις και σε στήριξη της ευρύτερης τοπικής κοινωνίας, με τους εργαζομένους της εταιρείας να ξεπερνούν σήμερα τους 350.

Διατηρώντας την κορυφή στην αγορά εμφιαλωμένου φυσικού μεταλλικού νερού, η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ και το φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ πορεύεται βασίζοντας την εταιρική της φιλοσοφία στην εξωστρέφεια, την καινοτομία και την υπευθυνότητα, στοχεύοντας ακόμη σε δύσκολες συγκυρίες να δημιουργεί νέα μοντέλα ανάπτυξης και προοπτικής για τη χώρα.

Μεταξύ των σημαντικών επιτευγμάτων της ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ είναι και η κοινωνική της υπευθυνότητα, καθώς με συνοδοιπόρους επίσημους φορείς και αναγνωρισμένες Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις, το φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ προσφέρει και στηρίζει έμπρακτα τα παιδιά, τους γονείς, την οικογένεια, τον άνθρωπο και την κοινωνία σε Ελλάδα και εξωτερικό. Μάλιστα, οι καμπάνιες της εταιρείας και το κοινωνικό έργο κάθε μίας απέσπασαν βραβεύσεις, με χαρακτηριστικό παράδειγμα την εκστρατεία με την Action Aid για την παροχή πόσιμου νερού σε 40.000 ανθρώπους.

ZAGORIWATER

Τη φιλοσοφία αυτή ακολουθεί και η νέα καμπάνια του φυσικού μεταλλικού νερού ΖΑΓΟΡΙ, ευελπιστώντας να λειτουργήσει ως κίνητρο για τους νέους και τα παιδιά που αγωνίζονται, δημιουργώντας ελπίδα και αισιοδοξία για το αύριο.

Στην καμπάνια, με το χαρακτηριστικό μήνυμα «το αύριο είναι σαν το νερό, δεν έχει σχήμα, εσύ του το δίνεις», πρωταγωνιστούν ο 18χρονος Αλέξανδρος Σκορίλας, επικεφαλής της Εθνικής Ομάδας Τένις Νέων Ανδρών, ο 22χρονος Χάρης Ιωάννου, Μηχανικός Υπολογιστών, Εφευρέτης και νεότερος Έλληνας βραβευμένος επιστήμονας, ο 5,5 ετών Στέλιος Κερασίδης, με 3 παγκόσμια και 2 πανελλήνια βραβεία σε πιανιστικούς διαγωνισμούς και η 12 ετών Γλυκερία Σκάρκου, η οποία κατέχει την 3η θέση στον ημιμαραθώνιο 5 χλμ. Αθήνας. Τους νέους αυτούς «αγκαλιάζει» το φυσικό μεταλλικό νερό Ζαγόρι αναγνωρίζοντας στην προσπάθεια τους την Ελλάδα που θα μας κάνει υπερήφανους.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα