4ος παίκτης στις σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές

ΡΑΣ: Στη ΜΑΚΙΟΣ Α.Ε. η 4η άδεια - Ανοίγει το πεδίο του ανταγωνισμού για τη διεκδίκηση μιας πίτας της τάξης των 100 εκατ. ευρώ
Δευτέρα, 04 Ιουνίου 2018 10:23
UPD:10:23
INTIME NEWS/ΛΙΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

Οι νεοεισερχόμενες εταιρείες μπορούν πλέον να «τροχοδρομήσουν» συρμούς πάνω στο ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο.

Από την έντυπη έκδοση 

Του Φάνη Ζώη
[email protected]

Νέα δεδομένα στις σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές φέρνει η απόφαση της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων να χορηγήσει 4η άδεια λειτουργίας σιδηροδρομικής επιχείρησης για εμπορευματικές μεταφορές στην εταιρεία ΜΑΚΙΟΣ Α.Ε.

Πλέον το εμπορευματικό έργο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ διεκδικεί από τις 27 Ιουνίου η Rail Cargo του Ομίλου Goldair, η οποία θα δραστηριοποιηθεί στο τμήμα Θεσσαλονίκη - Ειδομένη και πιθανότατα από τον Νοέμβριο η Makios Logistics, η οποία διαθέτει δυο αποθηκευτικούς χώρους συνδεδεμένους με το σιδηροδρομικό δίκτυο, ενώ ήδη άδεια διαθέτει και η Piraeus Europe Asia Rail Logistics «Ανώνυμη Εταιρεία Διαχείρισης Εφοδιαστικής Αλυσίδας» (PEARL S.A.) η οποία προς το παρόν δεν φαίνεται να θέλει να δραστηριοποιηθεί στον συγκεκριμένο τομέα. 

Ολόκληρο το άρθρο στη «Ναυτεμπορική»



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα