Νέα δεδομένα στις σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές φέρνει η απόφαση της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων να χορηγήσει 4η άδεια λειτουργίας σιδηροδρομικής επιχείρησης για εμπορευματικές μεταφορές στην εταιρεία ΜΑΚΙΟΣ Α.Ε.
Από την έντυπη έκδοση
Του Φάνη Ζώη
[email protected]
Νέα δεδομένα στις σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές φέρνει η απόφαση της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων να χορηγήσει 4η άδεια λειτουργίας σιδηροδρομικής επιχείρησης για εμπορευματικές μεταφορές στην εταιρεία ΜΑΚΙΟΣ Α.Ε.
Πλέον το εμπορευματικό έργο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ διεκδικεί από τις 27 Ιουνίου η Rail Cargo του Ομίλου Goldair, η οποία θα δραστηριοποιηθεί στο τμήμα Θεσσαλονίκη - Ειδομένη και πιθανότατα από τον Νοέμβριο η Makios Logistics, η οποία διαθέτει δυο αποθηκευτικούς χώρους συνδεδεμένους με το σιδηροδρομικό δίκτυο, ενώ ήδη άδεια διαθέτει και η Piraeus Europe Asia Rail Logistics «Ανώνυμη Εταιρεία Διαχείρισης Εφοδιαστικής Αλυσίδας» (PEARL S.A.) η οποία προς το παρόν δεν φαίνεται να θέλει να δραστηριοποιηθεί στον συγκεκριμένο τομέα.