Έως 60 δισ. δολ. το επιπλέον κόστος για τα νέα καύσιμα από το 2020

Προβλέπεται αύξηση δαπάνης κατά τουλάχιστον 25% όταν τεθούν σε ισχύ οι κανόνες για το μειωμένο θείο
Πέμπτη, 12 Απριλίου 2018 09:36

Το λιμάνι της Σιγκαπούρης θα μπορούσε ενδεχομένως να χάσει μέρος του μεριδίου αγοράς που έχει στον ανεφοδιασμό πλοίων προς την Κίνα καθώς οι φορτωτές αναζητούν εναλλακτικές τοποθεσίες που θα διαθέτουν πλεόνασμα από τα νέα καύσιμα.

Από την έντυπη έκδοση

Του Λάμπρου Καραγεώργου
[email protected]

Το κόστος των ναυτιλιακών καυσίμων για το σύνολο της διεθνούς ναυτιλίας είναι πιθανό να αυξηθεί κατά 25% ή 24 δισ. δολ. το 2020, ή ακόμη να εκτοξευθεί κατά 60 δισ. δολ. όταν θα τεθούν σε ισχύ οι νέοι κανόνες για τα καύσιμα μειωμένου θείου, σύμφωνα με μελέτη του οίκου αναλύσεων Wood Mackenzie.

Από τις αρχές του 2020 το όριο περιεκτικότητας σε θείο στο πετρέλαιο που χρησιμοποιείται ως καύσιμο στα πλοία θα μειωθεί από 3,5%, που είναι σήμερα, στο 0,5%, ενώ στις περιοχές ελέγχου των εκπομπών αερίων ρύπων (Emission Control Areas-ECA) θα χρησιμοποιείται καύσιμο με περιεκτικότητα 0,1% σε θείο.

Οι αλλαγές στους κανονισμούς υποχρεώνει ένα μέρος του παγκόσμιου στόλου να στραφεί στα καύσιμα μειωμένου θείου, τα οποία όμως είναι ακριβότερα, όπως είναι το «marine gasoil (MGO)» και το «ultra low sulfur fuel oil (ULSFO)».

Ολόκληρο το άρθρο στη «Ναυτεμπορική»



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα