ΑΥΞΗΣΗ σε ποσοστό 2%, σημείωσαν τον Ιούλιο οι πωλήσεις στα καταστήματα της Hennes & Mauritz AB, της μεγαλύτερης εταιρείας λιανικής πώλησης ενδυμάτων της Ευρώπης, καθώς η μείωση των τιμών, προσήλκυσε περισσότερους αγοραστές. Ανοδο 3,6% σημείωσαν οι μετοχές της εταιρείας.
Οι συνολικές πωλήσεις στα καταστήματα της Η&Μ, σημείωσαν αύξηση 11%, εξαιρουμένων των συναλλαγματικών ισοτιμιών, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της εταιρείας που εδρεύει στη Στοκχόλμη. Συνολικά 16 οικονομικοί αναλυτές που ρωτήθηκαν από την SME Direkt, προέβλεψαν αυτήν την αύξηση.
Η H&M, που πουλά γυναικείες μπλούζες προς 4,90 ευρώ (6,20 δολ.), μείωσε τις τιμές μετά την αύξηση των αποθεμάτων της. Η εταιρεία, χάνει έδαφος από την ανταγωνίστριά της Inditex SA με τα καταστήματα Zara, η οποία αυξάνει τον αριθμό τους, πιο γρήγορα. Η τελευταία τριπλασίασε περίπου τον αριθμό των καταστημάτων της σε έξι χρόνια και εμφάνισε ταχύτερη ανάπτυξη των εσόδων από την Η&Μ τα 10 τελευταία τρίμηνα.
Τον Ιούνιο η Inditex ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις της το τρίμηνο που έληξε στις 30 Απριλίου αυξήθηκαν 22%. Και οι δύο εταιρείες σχεδιάζουν να ανακοινώσουν τα αποτελέσματα του τριμήνου τον επόμενο μήνα.
Οι μετοχές της Η&Μ σημείωσαν άνοδο 9,5 κορώνες, φθάνοντας στις 274 κορώνες η μία στη Στοκχόλμη. Συνολικά πέρυσι σημείωσαν άνοδο 3,2% και είχαν την τέταρτη χειρότερη επίδοση μεταξύ των 20 μετοχών των εταιρειών που απαρτίζουν τον Bloomberg Europe Retail Index, που σημείωσε άνοδο 22%.
Μέχρι τα τέλη του Ιουλίου η H&M αριθμούσε 1.248 καταστήματα 11% περισσότερα από το προηγούμενο έτος. Η εταιρεία έχει πει ότι σχεδιάζει να τα αυξήσει από τον Ιούνιο έως τον Νοέμβριο κατά 100. Τον επόμενο μήνα θα ανοίξει τα πρώτα της καταστήματα στη Μέση Ανατολή με τη μέθοδο του franchising.
Σημειώνεται ότι η Η&Μ σχεδιάζει να δημιουργήσει μία νέα αλυσίδα καταστημάτων πώλησης πιο ακριβών ενδυμάτων. Με αυτή την μορφή θα δημιουργήσει 10 νέα καταστήματα το επόμενο έτος.