Tα hedge funds σορτάρουν τις διαφημιστικές

Τρίτη, 13 Μαρτίου 2018 07:00
UPD:09:31
REUTERS/JO YONG-HAK

Σύμφωνα με πληροφορίες των Financial Times τα hedge funds έχουν τοποθετήσει στοιχήματα άνω των 3 δισ. δολαρίων κατά των κορυφαίων διαφημιστικών. 

Oι κορυφαίες διαφημιστικές εταιρείες του πλανήτη έχουν μπει στο στόχαστρο των hedge funds. Καλούνται έτσι να αντιμετωπίσουν ακόμη μία μεγάλη πρόκληση, σε μία περίοδο, κατά την οποία παλεύουν να τονώσουν έσοδα και κέρδη. 

Σύμφωνα με πληροφορίες των Financial Times τα hedge funds έχουν τοποθετήσει στοιχήματα άνω των 3 δισ. δολαρίων κατά των κορυφαίων διαφημιστικών. Μεταξύ των funds είναι το βρετανικό Marshall Wace και τα αμερικανικά Lone Pine και Maverick, τα οποία όπως προκύπτει από τα στοιχεία, που καταθέτουν στις αρχές, έχουν προβεί σε σορταρίσματα συνολικού ύψους 280 εκατ. ευρώ κατά της γαλλικής Publicis. Oι μετοχές της συγκεκριμένης εταιρείας έχουν προς το παρόν διατηρήσει την αξία τους, την ώρα που εκείνες ανταγωνιστών δέχονται ισχυρές πιέσεις. Η μετοχή της WPP έχει καταγράψει πτώση 10% από τις αρχές του έτους εξαιτίας μεγάλων στοιχημάτων εναντίον της. 

Αντιμέτωπη με σορταρίσματα ύψους 2,2 δισ. δολαριων (που αντιστοιχούν στο 13% των συνολικών μετοχών της) έρχεται και η Omnicom. σύμφωνα με στοιχεία της Markit, ενώ το στοίχημα κατά της Interpublic ανέρχεται στα 426 εκατ. δολάρια. 

Οι παραδοσιακές δυνάμεις της διαφημιστικής αγοράς έρχονται αντιμέτωπες με τις προσπάθειες κολοσσών καταναλωτικών αγαθών, όπως η Procter & Gamble και Kraft Heinz, να περιορίσουν δραστικά τις δαπάνες marketing. 

naftemporiki.gr 



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα