Από την έντυπη έκδοση
Της Σοφίας Εμμανουήλ
[email protected]
Ο στόχος για ίσες ευκαιρίες στην απασχόληση και στη δημιουργική εξέλιξη στον επαγγελματικό χώρο, ο υπ’ αριθμόν 5 παγκόσμιος στόχος του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών για την ανάπτυξη, κάνει επιτακτική την ανάγκη να αξιοποιηθούν τα στοιχεία που δείχνουν ότι οι γυναίκες επιχειρηματίες ανά τον κόσμο προοδεύουν παρά τα εμπόδια των πολιτισμικών προκαταλήψεων, οι εταιρείες τους έχουν κατά μ.ο. 20% πιο αυξημένη παραγωγικότητα συγκριτικά με την υπόλοιπη αγορά και πάνω από 8 στις 10 είναι σίγουρες για την ικανότητά τους να εκπληρώσουν τις επαγγελματικές τους φιλοδοξίες.
Παρ’ όλ’ αυτά μόλις 3 στους 10 υποψηφίους φοιτητές σε τομείς της θετικής και της τεχνολογικής κατεύθυνσης είναι γένους θηλυκού σε μια εποχή που απαιτεί ψηφιακές δεξιότητες και το έμφυλο χάσμα διατρέχει όλους τους τομείς απασχόλησης.
Τα παραπάνω αποτελούν στοιχεία από ένα μπαράζ μελετών που δημοσιεύτηκαν τις τελευταίες ημέρες με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας και προφανώς δεν θα πρέπει να παραμείνουν διαπιστώσεις, αλλά να αποτελέσουν βάση για ανασχεδιασμό πολιτικών και δράση.
Ολόκληρο το άρθρο στη «Ναυτεμπορική»