Από την έντυπη έκδοση
Συνέντευξη στη Σοφία Εμμανουήλ
[email protected]
Για τις προκλήσεις του λιανεμπορίου σήμερα μιλά στη «N» ο Λάμπρος Παπακοσμάς, γενικός διευθυντής της P&G Ελλάδος, θυγατρικής μιας εταιρείας με παγκόσμια παρουσία, που ηγείται και στην τοπική αγορά -η αξία της οποίας εκτιμάται σε 900 εκατ. ευρώ- όπου δραστηριοποιείται πάνω από 50 χρόνια, με ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο προϊόντων προσωπικής περιποίησης και οικιακής φροντίδας (Pampers, Ariel, Pantene, Fairy, Gillette, Oral B κ.ά.), τα οποία επιλέγουν 4 στους 10 καταναλωτές.
Τα τελευταία χρόνια, η αρνητική συγκυρία αποτυπώθηκε στα μεγέθη όλης της αγοράς. Βλέπετε κάποια σημάδια ανάκαμψης; Και ποιες είναι οι επιδόσεις της P&G;
«Το δεύτερο εξάμηνο του 2017 εκτιμάται ότι υπήρχε θετική ανάκαμψη των ταχέως κινούμενων προϊόντων έπειτα από πολλά χρόνια. Η χρονιά έκλεισε τελικά με θετικό πρόσημο, 1% με 2%, τόσο για την αγορά όσο και για την P&G...
Ολόκληρη η συνέντευξη στη «Ναυτεμπορική»