Τραπέζι σε ξένες αγορές στρώνουν τα Palmie bistro

Εξωστρέφεια: Νέο concept της εταιρείας που απευθύνεται κυρίως σε εστιατόρια
Τετάρτη, 24 Ιανουαρίου 2018 12:16
Palmie bistro

Από την έντυπη έκδοση 

Της Σοφίας Εμμανουήλ 
[email protected]
   
Με οδηγό την ελληνική γαστρονομία, ο όμιλος Palmie bistro, γνωστός κυρίως από τη δραστηριότητα της φερώνυμης αλυσίδας εστίασης, επεκτείνεται στις ευρωπαϊκές αγορές με ένα νέο concept που απευθύνεται κυρίως σε εστιατόρια.

Ο μουσακάς, το μπιφτέκι με φέτα, το χοιρινό κεφτέσι, παραδοσιακά πιάτα από το ελληνικό τραπέζι, παρασκευάζονται από την Palmie gastronomy, μέλος του ομίλου Palmie bistro και εξάγονται σε συνεργαζόμενα εστιατόρια σε Γερμανία και Ιταλία. Στόχος της διοίκησης του ελληνικού ομίλου, που δραστηριοποιείται στην αγορά εστίασης από το 1996, είναι να διευρύνει το νέο επιχειρηματικό concept, το οποίο είναι αναπτυσσόμενο και κερδοφόρο. Ο επικεφαλής του ομίλου, Γιώργος Κουτρουλιάς, εξηγεί στη «N» ότι δεν αναπτύσσει τη δραστηριότητα στην εγχώρια αγορά, αν και υπάρχει ζήτηση, λόγω της ρευστότητας που απαιτεί. Ως γνωστόν το χρηματοπιστωτικό σύστημα χορηγεί πιστωτικές γραμμές με φειδώ και υψηλά επιτόκια, καθιστώντας μη συμφέρουσα για τον μέσο επιχειρηματία τη χορήγηση πίστωσης 120 με 150 ημερών στα καταστήματα όταν ο ίδιος πληρώνει τον προμηθευτή του τοις μετρητοίς.

Γιώργος Κουτρουλιάς, επικεφαλής του ομίλου Palmie bistro: Δεν αναπτυσσόμαστε στην εγχώρια αγορά, αν και υπάρχει ζήτηση, λόγω της ρευστότητας που απαιτεί.

 

Με τις εξαγωγές ο όμιλος προσβλέπει σε πιο σίγουρες αποδόσεις και σε αύξηση του κύκλου εργασιών του, που σήμερα κυμαίνεται στα 10 εκατ. ευρώ. Εξάλλου, προς το παρόν δεν σχεδιάζεται περαιτέρω επέκταση του δικτύου Palmie bistro, που αριθμεί 11 καταστήματα, ως αποτέλεσμα της μεταβλητότητας στο εγχώριο οικονομικό περιβάλλον και λόγω των προκλήσεων στον κλάδο της εστίασης. Όπως σημειώνει ο κ. Κουτρουλιάς, οι καλές επιδόσεις του τουρισμού μόνο μερίδα της αγοράς εστίασης έχουν ευνοήσει, τονώνοντας τους τζίρους σε σημεία πώλησης τουριστικών περιοχών και μεγάλων πόλεων, κυρίως στην Αθήνα. Μάλιστα, αν και βλέπει με αισιοδοξία τις προοπτικές της αγοράς εστίασης για το 2018, ακριβώς λόγω των θετικών προβλέψεων για τον τουρισμό, τονίζει ότι το υψηλό ΦΠΑ παραμένει πρόβλημα.

Στην έκθεση SIAL
Για να εξυπηρετήσει τη νέα του στρατηγική για την αύξηση των εξαγωγών ελληνικών πιάτων με την είσοδο του concept σε νέες αγορές, ο όμιλος Palmie bistro σχεδιάζει την συμμετοχή της Palmie gastronomy στην έκθεση τροφίμων SIAL του Παρισιού (21 - 25 Οκτωβρίου 2018), ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι ήδη κεφαλαιοποιεί τον θετικό απολογισμό των επαφών που έγιναν πρόσφατα στην Κολονία της Γερμανίας, στο πλαίσιο της έκθεσης Anuga (7 - 11 Oκτωβρίου 2017) όπου επίσης έδωσε το «παρών».
Υπενθυμίζεται ότι η Palmie gastronomy είναι η κεντρική παραγωγική μονάδα φαγητού του ομίλου και λειτουργεί σε ιδιόκτητες εγκαταστάσεις στον Αυλώνα Αττικής μία δεκαετία.

Χάρη στις σύγχρονες υποδομές της, τη δυναμικότητα (παρασκευή 30.000 μερίδων ημερησίως, που μπορεί και παραδίδει σε προσυμφωνημένους χρόνους), τις αυστηρές προδιαγραφές, με ελέγχους σε όλες τις διαδικασίες προμηθειών και παραγωγής, τη λειτουργία εσωτερικά Κέντρου Έρευνας και Ανάπτυξης νέων προϊόντων αλλά και χάρη στο οργανωμένο δίκτυο διανομής της, η εταιρεία έχει εδραιωθεί στην αγορά παραγωγικών μονάδων φαγητού στην Ελλάδα, με χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών που απευθύνεται σε όλο το φάσμα της εστίασης. 



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα