H&M: 18% η αύξηση των κερδών το τρίμηνο

Υψηλότερα των προβλέψεων των οικονομικών αναλυτών
Τετάρτη, 27 Σεπτεμβρίου 2006 10:10

ΑΥΞΗΣΗ σε ποσοστό της τάξης του 18% σημείωσαν το τρίτο τρίμηνο της χρήσης τα καθαρά κέρδη της Hennes & Mauritz AB, της δεύτερης σε μέγεθος εταιρείας λιανικής πώλησης ενδυμάτων της Ευρώπης, υπερβαίνοντας τις εκτιμήσεις των οικονομικών αναλυτών, καθώς η εταιρεία άνοιξε 130 καταστήματα στις ΗΠΑ και την Ευρώπη.

Τα καθαρά κέρδη το τρίμηνο που έληξε στις 31 Αυγούστου, αυξήθηκαν στα 2,54 δισ. σουηδικές κορώνες (346 εκατ. δολ.) ή 3,07 κορώνες ανά μετοχή, από 2,16 δισ. κορώνες ή 2,61 κορώνες ανά μετοχή πριν από ένα χρόνο, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της εταιρείας που εδρεύει στη Στοκχόλμη.

Η H&M, που πραγματοποιεί το 1/3 των πωλήσεών της στη Γερμανία, αύξησε τον αριθμό των καταστημάτων της στις δυτικές ακτές των ΗΠΑ, καθώς στην Πολωνία. Μέχρι τα τέλη Αυγούστου, αριθμούσε 1.264 καταστήματα, ενώ στόχος της είναι η συνολική τους αύξηση κατά 13% την τρέχουσα χρήση, με σκοπό να ανταγωνιστεί τη μεγαλύτερή της στον κλάδο, Inditex SA, που έχει στην κυριότητά της την αλυσίδα καταστημάτων ένδυσης Zara, η οποία αναπτύχθηκε ταχύτερα.

Τα κέρδη της υπερέβησαν τις προβλέψεις των επτά οικονομικών αναλυτών που ρωτήθηκαν από το Bloomberg News που εκτιμούσαν ότι αυτά θα διαμορφωθούν στα 2,43 δισ. κορώνες. Οι πωλήσεις της Η&Μ, αυξήθηκαν 8,2%, πέρυσι, περίπου το 1/5 της ανόδου των πωλήσεων της Inditex.

Το δεύτερο τρίμηνο τα κέρδη της Η&Μ αυξήθηκαν 12% και με τον χαμηλότερο ρυθμό σε δύο χρόνια, καθώς ο ψυχρός καιρός στη Γερμανία και την Αυστρία, καθυστέρησε τους καταναλωτές να προχωρήσουν στην αγορά καλοκαιρινών ρούχων.

Την τρέχουσα χρήση η εταιρεία επιδιώκει να αριθμεί 1.343 καταστήματα με την επέκτασή της στις ΗΠΑ, την Ισπανία, τη Γερμανία, τη Βρετανία, τη Γαλλία και τον Καναδά, ενώ στα σχέδιά της περιλαμβάνεται και η δημιουργία καταστημάτων στο Λος Αντζελες, αλλά και στην γειτονική σε αυτό πόλη, Πασαντίνα, το φθινόπωρο.

Σήμερα η H&M ανακοίνωσε ότι θα εισέλθει στην αγορά του Κατάρ, μέσω της συμφωνίας franchising που υπέγραψε την Ανοιξη στη Μ. Ανατολή και σχεδιάζει να δημιουργήσει καταστήματα στη Σαγκάη, το Χονγκ Κονγκ, την Ελλάδα και τη Σλοβακία. Επίσης είπε ότι σχεδιάζει τη δημιουργία μιας νέας αλυσίδας πώλησης ενδυμάτων, που θα κοστίζουν περισσότερο από τα αντίστοιχα που εμπορεύονται σήμερα τα καταστήματά της. Περίπου 10 καταστήματα θα ανοίξουν το επόμενο έτος με τη νέα μορφή.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα