ΑΥΞΗΣΗ σε ποσοστό της τάξης του 25%, σημείωσαν τον Σεπτέμβριο οι πωλήσεις της Toyota Motor Corp. στις ΗΠΑ, αποτέλεσμα της έντονης ζήτησης για οικονομικά σε καύσιμα οχήματα, σε συνδυασμό με τα κίνητρα για την αγορά φορτηγών, που ώθησαν το μερίδιο αγοράς των ιαπωνικών και των νοτιοκορεατικών αυτοκινητοβιομηχανιών σε επίπεδα ρεκόρ για 14ο συνεχόμενο μήνα.
Η Toyota, η δεύτερη σε μέγεθος αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο εμφάνισε τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση σε 17 μήνες. Οι ασιατικές αυτοκινητοβιομηχανίες αύξησαν τις συνδυασμένες τους πωλήσεις κατά 6,4% στα 540.119 επιβατικά και φορτηγά αυτοκίνητα, αποκτώντας μερίδιο 39,9%.
Η Toyota διεκδίκησε την τρίτη θέση φέτος στην αγορά των ΗΠΑ, υπερβαίνοντας σε πωλήσεις την DaimlerChrysler AG για έκτο συνεχόμενο μήνα. Η General Motors Corp., η Ford Motor Co. και η Chrysler της DaimlerChrysler δυσκολεύτηκαν πολύ, καθώς οι υψηλότερες τιμές των καυσίμων, μείωσαν τη ζήτηση για φορτηγά και για οχήματα SUV.
Το μερίδιο αγοράς των ασιατικών αυτοκινητοβιομηχανιών αυξήθηκε 1,7%, από 38,2% το προηγούμενο έτος, σύμφωνα με τα στοιχεία της Autodata Corp. Η Honda, η πέμπτη σε μέγεθος αυτοκινητοβιομηχανία σε πωλήσεις στις ΗΠΑ, εμφάνισε 4,1% χαμηλότερες πωλήσεις. Οι πωλήσεις της Nissan Motor Co. υποχώρησαν 5,6% και της Hyundai Motor Co. κατά 13%, σημειώνοντας την πρώτη μείωση για πρώτη φορά μέσα σε δύο χρόνια.
Στο σύνολο του κλάδου οι πωλήσεις αυτοκινήτων στις ΗΠΑ αυξήθηκαν 1,9% από τον Σεπτέμβριο του 2005, στο 1,35 εκατ. οχήματα. Η Ford η δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία των ΗΠΑ αύξησε τις πωλήσεις της κατά 4,6%.οι πωλήσεις της General Motors – της μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας στον κόσμο – μειώθηκαν 3,1% και της DaimlerChrysler υποχώρησαν σε ποσοστό 2,3%.