Από την έντυπη έκδοση
Του Λάμπρου Καραγεώργου
[email protected]
Επιπλέον 45 δεξαμενόπλοια τύπου Very Large Crude Carrier (VLCC), δηλαδή μεταφορικής ικανότητας άνω των 300.000 dwt, απαιτούνται για να καλυφθεί η αυξημένη ζήτηση σε αργό πετρέλαιο από την Κίνα.
Στην εκτίμηση αυτή προβαίνει η Bimco σε ανάλυσή της για τον κλάδο των δεξαμενόπλοιων, ο οποίος φαίνεται να εισέρχεται στη χειμερινή περίοδο με ναύλους σε υψηλότερα επίπεδα σε σύγκριση με τους προηγούμενους μήνες.
Ωστόσο, παρά την αύξηση της ζήτησης από την Κίνα, η προσφορά χωρητικότητας είναι υψηλή με αποτέλεσμα να κυριαρχεί η αβεβαιότητα μετά τη λήξη της χειμερινής περιόδου.
Ολόκληρο το άρθρο στη «Ναυτεμπορική»