Unilever: Χαμηλότερα κέρδη το τρίμηνο, προς αγορά ιδίων μετοχών

Πέμπτη, 02 Νοεμβρίου 2006 10:48

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ μείωση σε ποσοστό της τάξης του 48%, καθώς δεν εμφάνισε τα περυσινά έκτακτα έσοδα, εμφάνισαν το τρίτο τρίμηνο τα καθαρά κέρδη της εταιρείας παραγωγής του σαπουνιού Dove και του σαμπουάν Sunsilk, Unilever.

Τα καθαρά κέρδη μειώθηκαν στα 737 εκατ. ευρώ (939,8 εκατ. δολ.) ή 24 σεντς ανά μετοχή από 1,42 δισ. ευρώ ή 47 σεντς ανά μετοχή, πριν από ένα χρόνο, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της εταιρείας, μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Κατά μέσον όρο, 14 οικονομικοί αναλυτές, που ρωτήθηκαν από το Bloomberg News, προέβλεπαν ότι τα κέρδη της εταιρείας θα ανήρχοντο σε 1,02 δισ. ευρώ.

Επίσης η εταιρεία ανακοίνωσε σήμερα το σχέδιο αγοράς ιδίων μετοχών ύψους 1,5 δισ. ευρώ, από το 2007.

Ο ανώτατος εκτελεστικός διευθυντής της Unilever, Patrick Cescau, αύξησε τις διαφημιστικές δαπάνες και πούλησε σκέλη της εταιρείας, σε μια προσπάθεια να τονώσει την ανάπτυξη των πωλήσεων. Οικονομικοί αναλυτές, συμπεριλαμβανομένων αναλυτών της UBS AG εκτιμούν ότι τα έσοδα θα αυξηθούν για δεύτερο έτος το 2006, μετά από τρεις ετήσιες μειώσεις από ένα δύσκολο έτος, το 2004.

Τα κέρδη την προηγούμενη χρήση διογκώθηκαν μετά την πώληση του σκέλους αρωμάτων της εταιρείας, Coty Inc., αντί του ποσού των 448 εκατ. ευρώ.

Τα έσοδα σημείωσαν αύξηση 1,9%, φθάνοντας στα 10,12 δισ. ευρώ, καθώς η άνοδος των θερμοκρασιών, ώθησε τις πωλήσεις δροσιστικών ειδών, συμπεριλαμβανομένων και των παγωτών. Το καλοκαίρι του 2006 ήταν το πιο θερμό από ποτέ στη Βρετανία, σύμφωνα με ανακοίνωση της Μετεωρολογικής Υπηρεσίας της χώρας τον Σεπτέμβριο. Η αύξηση των πωλήσεων ήταν χαμηλότερη των προβλέψεων των 16 οικονομικών αναλυτών που ρωτήθηκαν και εκτιμούσαν ότι αυτές θα αυξηθούν σε ποσοστό 2,6%.

Οι μετοχές της Unilever υποχώρησαν 10 σεντς, ποσοστό 0,5%, φθάνοντας στα 19,22 ευρώ η μία χθες στο Αμστερνταμ. Συνολικά πέρυσι σημείωσαν άνοδο 0,3%, τη χαμηλότερη, μεταξύ των λοιπών 14 μετοχών των εταιρειών που απαρτίζουν τον Bloomberg Europe Food Index, ο οποίος σημείωσε άνοδο 13%. Η χρηματιστηριακή αξία της Unilever ανέρχεται σε περίπου 40 δισ. ευρώ.

Η ανταγωνίστρια της Unilever, Nestle SA, η μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής τροφίμων στον κόσμο εκτιμά ότι οι πωλήσεις της το 2006 θα σημειώσουν αύξηση 6%. Η Reckitt Benckiser Plc, η μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής καθαριστικών στον κόσμο, αναθεώρησε προς τα πάνω την εβδομάδα που πέρασε την πρόβλεψή της για την αύξηση των πωλήσεων στο 17%, καθώς το σκέλος προσωπικής φροντίδας που αγόρασε πέρυσι, συμμετείχε περισσότερο από τις προβλέψεις στα έσοδά της.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα