Puma: Yψηλό κόστος διαφήμισης, μείωση των κερδών

Τρίτη, 07 Νοεμβρίου 2006 10:58

ΜΕΙΩΣΗ σε ποσοστό 5,2%, καθώς η εταιρεία δαπάνησε περισσότερα σε διαφήμιση και έρευνα, εμφάνισαν το τρίτο τρίμηνο της χρήσης τα καθαρά κέρδη της δεύτερης σε μέγεθος εταιρείας αθλητικών ειδών της Ευρώπης, Puma AG.

Τα καθαρά κέρδη μειώθηκαν στα 87,1 εκατ. ευρώ (111 εκατ. δολ.) από 91,9 εκατ. ευρώ, πριν από ένα χρόνο, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της εταιρείας στο Web site της. Κατά μέσον όρο, οικονομικοί αναλυτές που ρωτήθηκαν από το Bloomberg News, προέβλεπαν ότι τα κέρδη της θα διαμορφωνόντουσαν στα 81,8 εκατ. ευρώ.

Η εταιρεία, αύξησε τις δαπάνες της για να τονώσει την εικόνα της και να καλύψει τη ζήτηση ομάδες προϊόντων όπως οι τσάντες του γκολφ και τα τζην των γυναικών. Η εταιρεία προβλέπει μείωση των κερδών της φέτος, καθώς επενδύει στο κύριο σήμα της.

Οι μετοχές της Puma σημείωσαν άνοδο 4,33 ευρώ, ποσοστό 1,6%, φθάνοντας στα 279,30 ευρώ η μία χθες στη Φραγκφούρτη. Συνολικά φέτος έχουν σημειώσει άνοδο 13%, με αποτέλεσμα η χρηματιστηριακή της αξία να ανέρχεται σε 4,71 δισ. ευρώ.

Τον μήνα που πέρασε σημείωσαν μεγάλη άνοδο μετά από δημοσίευμα που ανέφερε ότι η Nike Inc., η μεγαλύτερη εταιρεία αθλητικών ειδών στον κόσμο, ενδέχεται να κάνει προσπάθεια εξαγοράς της Puma, με στόχο να ανταγωνιστεί την Adidas AG. Στις 5 Οκτωβρίου, δημοσίευμα στη Focus-Money ανέφερε ότι η Nike ενδέχεται να κάνει εξαγορές, διευρύνοντας το χάσμα που η Adidas επιθυμεί να μειώσει με την εξαγορά της Reebok International πέρυσι.

Η Puma επιβεβαίωσε ότι τα καθαρά της κέρδη θα μειωθούν λιγότερου του 10% φέτος. Τα λειτουργικά της κέρδη στο σύνολο της χρήσης θα διαμορφωθούν στα περίπου 360 εκατ. ευρώ, με τις πωλήσεις της να σημειώνουν αύξηση περίπου 35% από τις περυσινές ύψους 1,78 δισ. ευρώ, σύμφωνα με τη ίδια.

Το τρίτο τρίμηνο οι πωλήσεις αυξήθηκαν 30%, στα 699,2 εκατ. ευρώ, καθώς περισσότερος κόσμος στη Βόρειο Αμερική και την Ασία, αγόρασε προϊόντα Puma. Οικονομικοί αναλυτές που ρωτήθηκαν από το Bloomberg News, προέβλεπαν ότι η αύξηση των εσόδων θα ήταν 31%.

Η Puma επιθυμεί να πραγματοποιήσει 4 δισ. ευρώ επιπλέον πωλήσεις έως το 2010 με την επέκτασή της σε αθλήματα όπως το γκολφ, σε συνδυασμό με εξαγορές. Επίσης ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να προσθέσει στην γκάμα των προϊόντων της γυναικεία ενδύματα και μαγιώ, με στόχο τη συνέχιση της αύξησης των πωλήσεων.

Τα στελέχη της εταιρείας έχουν προγραμματίσει τηλεδιάσκεψη για τα οικονομικά αποτελέσματα της Puma σήμερα στις 9:30 π.μ. (τοπική ώρα) στη Φραγκφούρτη.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα