Nokia, Motorola: Διεύρυνση της διαφοράς με τις ανταγωνίστριες

Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Gartner Inc.
Τετάρτη, 22 Νοεμβρίου 2006 07:52

ΔΙΕΥΡΥΝΑΝ την ηγετική τους θέση στην αγορά, Nokia Oyj και Motorola Inc., οι δύο μεγαλύτερες κατασκευάστριες κινητών τηλεφώνων στον κόσμο, το τρίτο τρίμηνο, καθώς η ζήτηση στην Ασία ώθησε ανοδικά τις πωλήσεις κατά 22%.

Το μερίδιο αγοράς της Nokia αυξήθηκε στο 35,1% από 32,5% κατά την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας ερευνών, Gartner Inc. Το μερίδιο της Motorola, αυξήθηκε στο 20,6% από 18,7%, ενώ της Samsung Electronics Co., υποχώρησε στο 12,2% από 12,5%.

Αποτέλεσμα της αύξησης των μεριδίων της Nokia και της Motorola, σε συνδυασμό με την ισχυρή ανάπτυξη στην Ασία, ήταν η προς τα πάνω αναθεώρηση της Gartner για τις πωλήσεις στο σύνολο του έτους και στα 986 εκατ. κινητά τηλέφωνα, από την προηγούμενη πρόβλεψη για πωλήσεις 960 εκατ. κινητών. Τα πιο φθηνά κινητά στις ασιατικές χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Κίνας, της Ινδίας, του Βιετνάμ, του Πακιστάν και του Μπανγκλαντές, βοήθησαν στην αύξηση των πωλήσεων, από τις αντίστοιχες περυσινές, που διαμορφώθηκαν στα 817 εκατ. κινητά τηλέφωνα.

Η φινλανδική Nokia αύξησε το μερίδιο αγοράς της σε κάθε περιφέρεια, εκτός από τη Βόρειο Αμερική. Η εταιρεία ξανακέρδισε την πρώτη θέση στην αγορά της Λατινικής Αμερικής, όπου την είχε χάσει από την Motorola, πριν από ένα χρόνο, σύμφωνα με την Gartner. H Nokia το τρίτο τρίμηνο, πούλησε συνολικά 88,1 εκατ. κινητά τηλέφωνα.

Η Motorola έχασε επίσης έδαφος σε άλλες αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Δυτικής, της Ανατολικής Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής, σύμφωνα με την Gartner. Η αμερικανική εταιρεία πούλησε 51,9 εκατ. κινητά τηλέφωνα.

Και ενώ η Samsung, με έδρα τη Σεούλ της Ν. Κορέας, έχασε μερίδιο αγοράς, διατήρησε την τρίτη θέση, αυξάνοντας τις πωλήσεις, έστω και με χαμηλότερο ρυθμό από τη Nokia και τη Motorola.

H Sony Ericsson Mobile Communications, στην τέταρτη θέση, αύξησε τις πωλήσεις της και το μερίδιο αγοράς της στο 7,7% από 6,7%.

Η πέμπτη σε μέγεθος, LG Electronics Inc., έχασε μερίδιο αγοράς, που διαμορφώθηκε στο 6% από 6,5%. Η LG υποφέρει, καθώς δεν παρουσιάζει νέα μοντέλα κινητών, σύμφωνα με τους αναλυτές.

Η Benq Corp., η μεγαλύτερη εταιρεία κινητών τηλεφώνων της Ταϊβάν, έχασε μερίδιο αγοράς. Αυτό διαμορφώθηκε στο 2,4% από 4,7%, μετά την κίνηση της εταιρείας να χρηματοδοτήσει τη γερμανική δραστηριότητα κινητών. Τον Σεπτέμβριο το γερμανικό σκέλος της Benq κατέθεσε αίτηση για να υπαχθεί στο άρθρο περί πτωχεύσεων.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα