Από την έντυπη έκδοση
Της Σοφίας Εμμανουήλ
[email protected]
Σε αναβάθμιση των υποδομών του ακινήτου που διαθέτει στην οδό Πειραιώς -στην περιοχή του Ρέντη- προχωρά ο όμιλος Fourlis, που δημιουργεί ένα νέο μικρό εμπορικό κέντρο στην πρωτεύουσα, εκμεταλλευόμενος τη συγκυριακή ζήτηση εμπορικών χώρων από παίκτες του λιανεμπορίου, μέχρι να ωριμάσουν οι συνθήκες ώστε να επιτευχθεί ο στόχος της διοίκησης για την πώληση του συγκεκριμένου περιουσιακού στοιχείου του ομίλου.
Έχοντας ήδη υπογράψει συμβόλαιο μίσθωσης με τη δανέζικη αλυσίδα οικιακού εξοπλισμού Jysk, με ισχύ από τις 30 Ιουνίου, ο όμιλος Fourlis έβαλε μπρος τις εργασίες ανακατασκευής στον πρώτο όροφο του ακινήτου όπου είναι τοποθετημένα γνωστά σήματα, όπως Lidl και Κωτσόβολος.
Ένα μεγάλο μέρος του υπό διαμόρφωση χώρου (εκεί φιλοξενούνταν και κάποια bazaar της Intersport), αυτό που θα στεγάσει την Jysk και υπολογίζεται σε περίπου 1.500 τ.μ., αναμένεται να παραδοθεί μέχρι το προσεχές φθινόπωρο.
Θα ακολουθήσουν παρεμβάσεις από τον μισθωτή, που προβλέπεται να λειτουργήσει το νέο του κατάστημα μέχρι τα τέλη του έτους.
Σε δεύτερο χρόνο θα προχωρήσουν οι εργασίες ανακατασκευής του υπόλοιπου χώρου, επιφάνειας περίπου 500 τ.μ., με τους κοινόχρηστους χώρους.
Η συνολική επένδυση, που δεν θα ξεπεράσει το 1 εκατ. ευρώ για τον όμιλο Fourlis, θα αναβαθμίσει το υπάρχον δυναμικό του μικρού αυτού εμπορικού κέντρου εισάγοντας νέα σήματα, αφού οι χώροι που αναπτύσσονται αφορούν καταστήματα 50 έως 100 τ.μ. Ας σημειωθεί ότι το ακίνητο είναι συνολικής επιφάνειας 3.000 τ.μ., συμπεριλαμβανομένου του ισογείου, όπου λειτουργούν Jumbo και Leroy Merlin, και ελέγχεται από τη Ρέντης Επενδύσεις Ακινήτων Α.Ε., θυγατρική της Housemarket Cyprus.
Ο νέος μισθωτής
Ο νέος ένοικος τους ακινήτου, η Jysk, φέρεται να είχε εκδηλώσει προ καιρού ενδιαφέρον για το σημείο λόγω της υψηλής επισκεψιμότητας που καταγράφει, κάτι το οποίο αποτελεί δέλεαρ και για άλλες επιχειρήσεις.
Επίσης, δεν είναι παράδοξο ο όμιλος Fourlis, ο οποίος αναπτύσσει τη σουηδική αλυσίδα ΙΚΕΑ, να μισθώνει εμπορικό χώρο σε ανταγωνιστικό σήμα (δεδομένου ότι τόσο η Jysk όσο και η ΙΚΕΑ δραστηριοποιούνται στην αγορά οικιακού εξοπλισμού, αλλά με διαφοροποιημένο concept και χαρτοφυλάκιο προϊόντων), διότι η ΙΚΕΑ δεν θεωρεί τη δανέζικη αλυσίδα ανταγωνιστή της, αν και είναι γνωστό από τη διεθνή πρακτική ότι η τελευταία τοποθετείται στρατηγικά σε αγορές και περιοχές όπου έχει προηγηθεί η σουηδική εταιρεία.
Πάντως, το νέο κατάστημα θα ενισχύσει περαιτέρω το δίκτυο της Jysk, για το οποίο έχει τεθεί στόχος να φτάσει τα 9-10 σημεία μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου, οπότε και συμπληρώνει δύο χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά.