ΥΠΕΥΘΥΝΗ για το σύνολο της διαφήμισης όρισε ο ανώτατος εκτελεστικός διευθυντής της Yahoo! Inc., Terry Semel, την οικονομική διευθύντρια, Susan Decker, στο πλαίσιο της αναδιοργάνωσης της εταιρείας, με στόχο την αναζωογόνηση των πωλήσεων.
Ο COO, Dan Rosensweig και ο επικεφαλής του σκέλους των μέσων, Lloyd Braun, θα φύγουν από την εταιρεία. Η Yahoo θα αποκτήσει ένα νέο στέλεχος που θα διοικεί τον τομέα νέων προϊόντων για τους χρήστες, σύμφωνα με σημερινή της ανακοίνωση.
Ο Samel, 63 ετών, προχωρά σε αυτές τις αλλαγές προκειμένου να θέσει τέλος στη μείωση της ανάπτυξης των πωλήσεων για 10 τρίμηνα και για να αυξήσει την τιμή της μετοχής, που βρίσκεται 1/3 χαμηλότερα φέτος. Tο Web site με τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στις ΗΠΑ, καθυστέρησε το νέο λογισμικό διαφημίσεων ενώ αντιμετωπίζει τον έντονο ανταγωνισμό από την Google Inc. και τα νέα site, συμπεριλαμβανομένου του MySpace της News Corp., του YouTube και του Facebook.
H Decker, 44 ετών, θα ελέγχει το σκέλος πώλησης διαφημίσεων. ¶λλο τμήμα προϊόντων θα επικεντρώσει το ενδιαφέρον του στην έρευνα, τα μέσα και την επικοινωνία και θα επεκτείνει τις προσφορές της εταιρείας εκτός των ΗΠΑ, αλλά και στα κινητά τηλέφωνα. Ο επικεφαλής του σκέλους της τεχνολογίας της Yahoo, Farzad Nazem θα ηγηθεί ενός τρίτου σκέλους υπεύθυνου για το λογισμικό που επιτρέπει στους καταναλωτές να δημιουργούν και να μοιράζονται θέματα, καθώς και του νέου προγράμματος διαφημίσεων.
«Αναδιοργανώνουμε την Yahoo», είπε σήμερα σε συνέντευξή του ο Samel, συμπληρώνοντας: «Βάσει αυτής της δομής μπορούμε να αυξήσουμε την ταχύτητα λήψης των αποφάσεων».
Οι μετοχές της Yahoo σημείωσαν άνοδο 54 σεντς, ποσοστό 2%, φθάνοντας στα 27,43 δολ. η μία στις 4 μ.μ., χθες στο Χρηματιστήριο του Nasdaq στη Ν. Υόρκη.