Η καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών είναι μονόδρομος για τις επιχειρήσεις που στις μέρες μας αναζητούν κανάλια εύρυθμης λειτουργίας και ανάπτυξης. Μέρος της απάντησης, στις προκλήσεις που διέπουν ένα ιδιαίτερα απαιτητικό οικονομικό περιβάλλον, είναι οι υπηρεσίες προηγμένου τηλεφωνικού κέντρου..
Η Vodafone χρησιμοποιεί την τεχνολογία για να δείξει έναν διαφορετικό δρόμο καινοτομίας και εξέλιξης. Με την υπηρεσία Vodafone One Net, oι πελάτες της επιχείρησης εξυπηρετούνται εύκολα και αποτελεσματικά, καθώς οι κλήσεις τους δρομολογούνται στον κατάλληλο άνθρωπο, ακόμα και όταν δεν βρίσκεται στο γραφείο.
Τα δεδομένα αλλάζουν. Οι πελάτες πλέον γλιτώνουν χρόνο, αφού μέσω ενός ηχογραφημένου μηνύματος μπορούν να επιλέξουν -άμεσα και γρήγορα- το τμήμα με το οποίο επιθυμούν να συνδεθούν, χωρίς καμία αναμονή.
Με τον τρόπο αυτόν, βελτιώνεται η ποιότητα εργασίας & η παραγωγικότητα των υπαλλήλων,.
Πρακτικά, μέσω του Vodafone One Νet, o καθένας μπορεί να αποκτήσει ένα σύγχρονο τηλεφωνικό κέντρo με χαμηλό μηνιαίο πάγιο, χωρίς αρχική επένδυση και κόστος συντήρησης εξοπλισμού, χάρη στο cloud.
Παράλληλα, ο Προσωπικός Σύμβουλος της Vodafone, βρίσκεται πάντα δίπλα του για οτιδήποτε χρειαστεί, με προτάσεις για άμεσες λύσεις.
H GSS International είναι μία από τις επιχειρήσεις που έβαλε στην καθημερινότητά της το Vodafone One Net, και είδε τα πράγματα να αλλάζουν προς το καλύτερο.
Ορισμένες υπηρεσίες είναι πραγματικά σε θέση να «λύσουν τα χέρια» μιας επιχείρησης, ώστε εκείνη με τη σειρά της να εστιάσει σε όσα πραγματικά θα την πάνε μπροστά.
Διαβάστε επίσης