ΥΕΝ: Δημιουργία ενός δικτύου από μαρίνες για «γίγα γιοτ»

Πέμπτη, 07 Δεκεμβρίου 2006 20:25

Την αντίθεση της αντιπολίτευσης συνάντησε τροπολογία του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας σε σχέδιο νόμου του υπουργείου Οικονομικών, που προβλέπει ότι οι χωροθετημένοι τουριστικοί λιμένες που γειτνιάζουν με Οργανισμούς Λιμένων ΑΕ, μπορούν να εκχωρούν παράκτια και θαλάσσια περιοχή για ανάπτυξη και εκμετάλλευση, στο αντίστοιχο Λιμενικό Ταμείο ΑΕ.

Η αξιωματική αντιπολίτευση, έκρινε ότι παρόμοιες συνθήκες ισχύουν μόνον για το λιμάνι του Ηρακλείου και παρατήρησε ότι πρόκειται για «ρουσφετάκι στον υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας, ο οποίος έχει αναλάβει να αναπτύξει τη μαρίνα, όχι με χρήματα του Δημοσίου, ή του Λιμενικού Ταμείου, αλλά με χρήματα τα οποία λέει ότι τα πήρε, με το πρωτόκολλο που υπέγραψε με την Ε.Ε. για την ανάπτυξη των ελληνικών λιμένων».

Απαντώντας, ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας, Μ. Κεφαλογιάννης, ανέφερε ότι με την τροπολογία «δίνεται η δυνατότητα για τη δημιουργία ενός δικτύου από μαρίνες για «γίγα γιοτ», που θα ξεκινούν από το Ηράκλειο της Κρήτης και θα καταλήγουν στο λιμένα της Κέρκυρας. Ενδεχομένως δε, να δοθεί η δυνατότητα, εάν προλάβουμε τα χρονικά περιθώρια, να δημοπρατηθούν άλλες δύο μαρίνες στον Οργανισμό Λιμένος Πειραιώς, που αφορούν τον κόλπο της Δραπετσώνας, έργα τα οποία θα προσεγγίζουν τα 200 εκ. ευρώ. Εμείς πιστεύουμε ότι υπάρχει τεράστιο ενδιαφέρον, θα δημιουργήσει τεράστια προστιθέμενη αξία στις οικονομίες. Το κάθε ένα από αυτά τα "γίγα γιοτ" μπορεί να αφήσει στην τοπική οικονομία, μέχρι και 3 εκ. ευρώ».

Τέλος, ο κ. Κεφαλογιάννης, διευκρίνισε ότι είναι δυνατόν στους ίδιους σχεδιασμούς για χρηματοδότηση από το χρηματοδοτικό πρωτόκολλο, να ενταχθεί και ο λιμένας του Κατάκολου.

ΑΠΕ-ΜΠΕ



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα