Από την έντυπη έκδοση
Της Σοφίας Εμμανουήλ
[email protected]
Επένδυση ύψους 2 εκατ. ευρώ ολοκλήρωσε η Praktiker στο κατάστημά της στον Ταύρο, όπου προχώρησε στην υιοθέτηση νέου concept, στο οποίο έχει προσαρμόσει αλλαγές που αφορούν τον σχεδιασμό, την αισθητική αλλά και τη λειτουργικότητα του χώρου.
Πρόκειται για τη μεγαλύτερη επένδυση ανακατασκευής που έχει υλοποιηθεί ποτέ στο δίκτυο καταστημάτων της Praktiker, η οποία προοϊωνίζεται επενδύσεις ανανέωσης του δικτύου σε όλη την Ελλάδα.
Παρουσία Prem Watsa
Τη σημασία του σχεδίου αυτού αναδεικνύει και η παρουσία του Prem Watsa, προέδρου του διεθνούς επενδυτικού ομίλου Fairfax Financial Holdings Limited, στα εγκαίνια του ανακαινισμένου καταστήματος. Ο κ. Watsa επισκέφθηκε τα κεντρικά γραφεία της Praktiker Hellas και ξεναγήθηκε στο ανακαινισμένο κατάστημα από τη διοίκηση της ελληνικής εταιρείας.
Σημειώνεται ότι το κατάστημα του Ταύρου είναι το 2ο που άνοιξε η Praktiker Hellas στη χώρα, λειτουργεί από το 1993 και φιλοξενεί τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας. Με το νέο concept το κατάστημα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων νέα shop in shops επαγγελματικών εργαλείων, Color Studio Praktiker, νέα συλλογή προϊόντων διακόσμησης, αναβαθμισμένο κέντρο πατωμάτων, νέες κατηγορίες προϊόντων, αναβάθμιση φωτισμού με εφαρμογή τεχνολογίας LED, info desks, αλλά και νέα σήμανση, σύμφωνα με τη νέα εταιρική ταυτότητα της Praktiker.
Σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε, παρουσία συνεργατών και προμηθευτών της εταιρείας, ο Γιάννης Σελαλμαζίδης, γενικός διευθυντής της Praktiker Hellas, μίλησε για ριζική ανανέωση του Praktiker Ταύρου, μετά από 24 χρόνια λειτουργίας, με τη μεγαλύτερη επένδυση από την πλευρά της εταιρείας. «...Σε καιρούς δύσκολους για την ελληνική οικονομία και την επιχειρηματική δραστηριότητα στη χώρα, στην Praktiker Hellas συνεχίζουμε δυναμικά να επενδύουμε, παραμένοντας πιστοί στις δεσμεύσεις μας για ανάπτυξη και ενίσχυση του δικτύου μας.
Αφουγκραζόμαστε τους πελάτες μας, ακολουθούμε τις νέες τάσεις της αγοράς και προχωράμε μπροστά με όραμα, πλάνο και προσπάθεια να ανταποκρινόμαστε με τον πιο άμεσο και αποτελεσματικό τρόπο, τόσο στις ανάγκες των πελατών μας όσο και της αγοράς».