ΑΥΞΗΣΗ, σημείωσαν οι πωλήσεις της μεγαλύτερης αλυσίδας σούπερ μάρκετ της Βρετανίας, Tesco Plc, την περίοδο των Χριστουγέννων και του Νέου Ετους, καθώς η εταιρεία πούλησε περισσότερα τρόφιμα και δώρα, σε συνδυασμό με την επέκτασή της σε αγορές εκτός χώρας.
Οι πωλήσεις των καταστημάτων της, που λειτουργούν τουλάχιστον ένα έτος στη Βρετανία, αυξήθηκαν σε ποσοστό της τάξης του 7,6% - εκτός της βενζίνης – τις επτά εβδομάδες που έληξαν στις 8 Ιανουαρίου, έναντι αύξησης 7,5% πριν από ένα χρόνο, σύμφωνα με σημερινή της ανακοίνωση.
Η Τesco, ξεπερνά τους ανταγωνιστές της, όπως τα καταστήματα Asda της Wal-Mart Store Inc., καθώς διευρύνει την γκάμα των προϊόντων που εμπορεύεται πέρα από τα τρόφιμα, φθάνοντας στις ηλεκτρικές συσκευές, έως και τις ασφάλειες ζωής. Την ίδια στιγμή, ο επικεφαλής της Terry Leahy, επεκτείνεται σε αγορές, όπως η Ν. Κορέα και η Κίνα, οι οποίες προσφέρουν μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους. Σημειώνεται, ότι, περίπου το 1/5 των συνολικών πωλήσεων της Tesco, πραγματοποιείται εκτός Βρετανίας.
«Ο ανταγωνισμός είναι έντονος, αλλά η Tesco είναι παλιά καραβάνα», ανέφερε ο Andrew Fowler, αναλυτής της Merrill Lynch & Co., σε ηλεκτρονικό του μήνυμα. Ο ίδιος, εισηγείται για τις μετοχές της εταιρείας «buy».
Πέρυσι, οι μετοχές της Tesco, σημείωσαν άνοδο 25%, με αποτέλεσμα η χρηματιστηριακή της αξία να ανέρχεται σε 24,4 δισ. λίρες Αγγλίας (32 δισ. δολ.). Το Νοέμβριο, αναρριχήθηκαν σε επίπεδα ρεκόρ μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της για το τρίμηνο, κατά το οποίο πραγματοποίησε την μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων που είχε να εμφανίσει από το 2000.