Από την έντυπη έκδοση
Του Αντώνη Τσιμπλάκη
[email protected]
Στις «παιδικές» ασθένειες που έχει προκαλέσει η διαδικασία μετάβασης από τα σημερινά δεδομένα στις τρεις νέες μεγάλες συμμαχίες στα containerships, οφείλεται σε έναν βαθμό η αναπάντεχη αύξηση των ναύλων στη spot αγορά. Όπως επισημαίνει σε ανάλυσή της η Drewry, η περίοδος αυτή θα είναι σύντομη, αλλά η παράλληλα βελτίωση στα θεμελιώδη μεγέθη της αγοράς θα επιτρέψει στους ανεξάρτητους πλοιοκτήτες να διατηρήσουν τα πρόσφατα κέρδη.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του γνωστού οίκου ναυτιλιακών αναλύσεων, από τον Ιανουάριο, που πουλήθηκε για scrap, το επτά ετών containership «Hammonia Grenada» των 4.250 teu μέχρι σήμερα που οι ναύλοι φτάνουν ακόμα και τα 8.000 δολάρια την ημέρα δεν έχουν αλλάξει πολλά.
Ολόκληρο το άρθρο στη «Ναυτεμπορική»