Προκηρύχθηκε και ο τέταρτος κατά σειρά διαγωνισμός για έργα Μετρό και αναφέρεται στο Τμήμα Αγιος Δημήτριος - Ελληνικό.
Το έργο περιλαμβάνει 5,5 χλμ. υπόγειας σήραγγας από τον υφιστάμενο τερματικό σταθμό «Αγιος Δημήτριος» έως την περιοχή του Ελληνικού και τους εξής νέους σταθμούς : Ηλιούπολη, Αλιμος, Αργυρούπολη και Ελληνικό.
Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 350 εκ. € και συμπεριλαμβάνει και την κατασκευή υπόγειου χώρου για τη στάθμευση οκτώ συρμών.
Σύμφωνα με τον προγραμματισμό, ο διαγωνισμός προβλέπεται να ολοκληρωθεί το φθινόπωρο του 2005 και η λειτουργία της επέκτασης της Γραμμής 2 το 2009.
Σταδιακά από το 2007 έως το 2009, εννέα νέες περιοχές του Λεκανοπεδίου, το Αιγάλεω, το Περιστέρι, το Χαϊδάρι, ο Χολαργός, η Αγία Παρασκευή, η Ηλιούπολη, ο Αλιμος, η Αργυρούπολη και το Ελληνικό θα ενταχθούν στο δίκτυο του μετρό και περισσότεροι από 200.000 νέοι επιβάτες θα εξυπηρετούνται καθημερινά.
Συγκεκριμένα, έγινε ήδη η προκήρυξη των Γραμμών Μετρό Αιγάλεω - Χαϊδάρι (Οκτώβριος 2004 - 200 εκ. €), Αγιος Αντώνιος - Περιστέρι (Νοέμβριος 2004 - προϋπολογισμός 125 εκ. €), και Εθνική Αμυνα - Δ. Πλακεντίας (Ιανουάριος 2005 - τρεις ενδιάμεσοι Σταθμοί - προϋπολογισμός 80 εκ. €) και σήμερα ξεκινά ο νέος διαγωνισμός Αγ. Δημήτριος - Ελληνικό.
Το έργο δημοπρατήθηκε (Φεβρουάριος 2004) με χαρακτηριστικά κυρίως υπέργειας και επιφανειακής γραμμής μέχρι το Ελληνικό, ακολουθώντας την κεντρική νησίδα στην Λεωφόρο Βουλιαγμένης. Αντίστοιχα οι δύο πρώτοι σταθμοί θα ήταν εναέριοι, ο τρίτος επιφανειακός και μόνον ο τερματικός σταθμός υπόγειος.
Ο Υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γιώργος Σουφλιάς αποφάσισε να ματαιώσει τον Διαγωνισμό και να επαναπροκηρύξει νέο, όπου το σύνολο της επέκτασης της Γραμμής 2 προς το Ελληνικό να είναι υπόγειο, όπως άλλωστε συμβαίνει σε όλο το δίκτυο του Μετρό της Αθήνας.
Η επιβατική κίνηση του Μετρό μετά τη λειτουργία των τεσσάρων προαναφερομένων Σταθμών αναμένεται να αυξηθεί κατά 80.000 επιβάτες σε ημερήσια βάση, εξυπηρετώντας τα νότια προάστια της πρωτεύουσας. Αξίζει να σημειωθεί ότι η απόσταση από τον σταθμό Ελληνικό έως το Σύνταγμα θα διανύεται μόλις σε 14 λεπτά.
Ειδική πρόβλεψη έχει γίνει ώστε με τη λειτουργία της επέκτασης της Γραμμής 2 προς το Ελληνικό να υπάρχουν σταθμοί μετεπιβίβασης από και προς τις λεωφορειακές γραμμές καθώς και χώροι στάθμευσης ΙΧ στους σταθμούς «Αργυρούπολη» και «Ελληνικό».