Μάχη για τον νέο διαχειριστή του Hilton Αθηνών

Τα σενάρια και οι προθέσεις της αμερικανικής αλυσίδας
Παρασκευή, 27 Ιανουαρίου 2017 11:08
UPD:11:16
Eurokinissi/ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

Η Ιονική Ξενοδοχειακή έχει μια πολύχρονη σύμβαση διαχείρισης με την αλυσίδα Hilton, η οποία λήγει τον Μάρτιο του 2018, με τον αμερικανικό όμιλο να εμφανίζεται διατεθειμένος να διατηρήσει τον ρόλο του στο αθηναϊκό ξενοδοχείο.

Από την έντυπη έκδοση

Του Λάμπρου Καραγεώργου
[email protected]

Σε σκληρή μάχη αναμένεται να εξελιχθεί, σύμφωνα με πληροφορίες από την ξενοδοχειακή αγορά, η ανάληψη της διαχείρισης του ξενοδοχείου Hilton Αθηνών, καθώς η αμερικανική αλυσίδα δεν είναι διατεθειμένη να καταθέσει τα όπλα και να αφήσει τη διαχείριση της μονάδας.

Το ξενοδοχείο Hilton Αθηνών ανήκει πλέον στην κοινοπραξία Home Holdings Συμμετοχών, την οποία συνέστησαν η ΤΕΜΕΣ της οικογένειας Κωνσταντακόπουλου, που ελέγχει το Costa Navarino, και η D-Marine Investments Holding B.V. του τουρκικού ομίλου Dogus. Η Home Holdings εξαγόρασε από την Alpha Bank την Ιονική Ξενοδοχειακή, που είναι ο ιδιοκτήτης του ξενοδοχειακού συγκροτήματος.

Η Ιονική Ξενοδοχειακή έχει μια πολύχρονη σύμβαση διαχείρισης του ξενοδοχείου με την αλυσίδα Hilton, που λήγει τον Μάρτιο του 2018. Οι μέχρι τώρα πληροφορίες ανέφεραν ότι τη θέση της νέας εταιρείας διαχείρισης διεκδικούσε η Mandarin Oriental Hotel. Να σημειωθεί ότι η Home Holdings στην ανακοίνωση που επισημοποιούσε την απόκτηση του 97,3% της Ιονικής Ξενοδοχειακής ανέφερε ότι «βρίσκεται σε διαδικασία συζητήσεων με την Hilton Worldwide, καθώς και με άλλους διεθνείς ξενοδοχειακούς ομίλους, αναφορικά με τη διαχείριση του ξενοδοχείου».

Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι η Ηilton εμφανίζεται διατεθειμένη να «διεκδικήσει» την παραμονή της στη διαχείριση του ξενοδοχείου και δεν αποκλείεται εν τέλει να γίνει κάποιου είδους διαγωνιστική διαδικασία για την επιλογή του νέου διαχειριστή. Αν και ακόμη θεωρείται ότι είναι νωρίς για κάτι τέτοιο, η όλη διαδικασία επιλογής αναμένεται να ολοκληρωθεί πολύ πριν από την ημερομηνία λήξης της σύμβασης.

Σε κάθε περίπτωση, πάντως, όπως επισημαίνουν στη «Ν» ξενοδοχειακοί παράγοντες, το στοίχημα είναι αν οι νέοι διαχειριστές του Hilton Αθηνών -όποιοι κι αν είναι- θα καταφέρουν να αλλάξουν προς το καλύτερο και το προφίλ της πεντάστερης ξενοδοχειακής αγοράς της Αθήνας ή με άλλα λόγια αν θα ανεβάσουν σημαντικά τη μέση τιμή δωματίου των πολυτελών ξενοδοχείων που είναι και το ζητούμενο των νέων επενδυτών. Ανάλογη είναι η πρόκληση και για τον Αστέρα Βουλιαγμένης, όπου μέχρι στιγμής θεωρείται ότι η Four Seasons έχει το προβάδισμα για την ανάληψη της διαχείρισης της μονάδας.

Σημειώνεται ότι στο πρώτο εξάμηνο του 2016 τα πεντάστερα ξενοδοχεία της Αθήνας είχαν μέση τιμή δωματίου στα 151,48 ευρώ έναντι 146,28 ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2015. Στο ξενοδοχείο Hilton η μέση τιμή δωματίου διαμορφώθηκε σε 155,65 ευρώ, καταγράφοντας αύξηση κατά 7% σε σχέση με το 2015.

Στη χρήση 2015, που περιλαμβάνει και τη θερινή περίοδο, τα πεντάστερα ξενοδοχεία της Αθήνας κατέγραψαν μέση τιμή δωματίου 153,2 ευρώ, έναντι 147,63 ευρώ το 2014, ενώ στο ξενοδοχείο Hilton η μέση τιμή δωματίου διαμορφώθηκε στα 146,17 ευρώ έναντι 141,42 ευρώ το 2014.

Επίσης, η «Μεγάλη Βρετανία» εμφανίζει μέση τιμή δωματίου στα 268 ευρώ το 2015 και 256 ευρώ το 2014, ενώ στο πρώτο εξάμηνο του 2016 εμφάνισε μέση τιμή δωματίου στα 254,48 ευρώ έναντι 264,60 ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2015. Όπως αναφέρουν στελέχη της «Μεγάλης Βρετανίας», αν το ξενοδοχείο ήταν σε μία δυτική πρωτεύουσα, η μέση τιμή θα ήταν σχεδόν διπλάσια. Και η «Μεγάλη Βρετανία» ελπίζει συνεπώς ότι με τις επενδύσεις στο Hilton και τον Αστέρα θα ανέβει προς τα πάνω η μέση τιμή δωματίου στα υπερπολυτελή ξενοδοχεία προς όφελος συνολικά των εσόδων του κλάδου.

Τα σχέδια αναβάθμισης

Το νέο Hilton θα έχει ένα πολύ διαφορετικό profile από το σημερινό ξενοδοχείο, το οποίο διαθέτει περισσότερα από 500 δωμάτια. Όπως έχει ανακοινώσει ο νέος ιδιοκτήτης, εντός των επόμενων μηνών η Home Holdings θα οριστικοποιήσει τo σχέδιο αναβάθμισης του ακινήτου ως προς τις υπάρχουσες υποδομές, παρουσιάζοντας ταυτόχρονα νέα προϊόντα και υπηρεσίες. Στόχος της εταιρείας είναι να επανατοποθετήσει το ξενοδοχείο στην ελληνική και διεθνή αγορά, δημιουργώντας έναν νέο προορισμό πόλης που θα περιλαμβάνει κορυφαίας ποιότητας ξενοδοχειακές υπηρεσίες, πολυτελείς ιδιωτικές κατοικίες εξυπηρετούμενες από το ξενοδοχείο, εμβληματικούς χώρους γαστρονομίας και θεματικούς εμπορικούς χώρους.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα