Σε γερμανικά χέρια έναντι 40 εκατ. περνά η Taxibeat

Παρασκευή, 27 Ιανουαρίου 2017 11:08
UPD:11:13
FACEBOOK/Taxibeat

Τόσο η Mercedes Benz όσο και η Taxibeat, με τις οποίες επικοινώνησε η «Ν», μέχρι στιγμής δεν έχουν επιβεβαιώσει, αλλά ούτε και διαψεύσει τις πληροφορίες που διέρρευσαν στον ελληνικό Τύπο, τονίζοντας «δεν σχολιάζουμε πληροφορίες σε επίπεδο φημών».

Από την έντυπη έκδοση

Πολύ κοντά στην εξαγορά της από τη θυγατρική της Daimler Benz, MyTaxi, με τίμημα κοντά στα 40 εκατ. ευρώ, φαίνεται να βρίσκεται η ελληνική εταιρεία Taxibeat, που είχε αναπτύξει εφαρμογή λογισμικού για όσους χρησιμοποιούν ταξί.

Τόσο η Mercedes Benz όσο και η Taxibeat, με τις οποίες επικοινώνησε η «Ν», μέχρι στιγμής δεν έχουν επιβεβαιώσει, αλλά ούτε και διαψεύσει τις πληροφορίες που διέρρευσαν στον ελληνικό Τύπο, τονίζοντας «δεν σχολιάζουμε πληροφορίες σε επίπεδο φημών».

Η ελληνική εταιρεία Taxibeat ιδρύθηκε το 2011 και προσφέρει υπηρεσίες ταξί μέσω App στην Αθήνα με περίπου 7.000 οδηγούς. Σε λίγους μήνες η Taxibeat συμπληρώνει έξι χρόνια λειτουργίας από την ίδρυσή της τον Μάιο του 2011. Με βάση τα τελευταία στοιχεία που είχε παρουσιάσει η διοίκηση της εταιρείας, το Taxibeat έχει σταθερά ηγετική θέση στην Αθήνα, αλλά και στη Λίμα, πρωτεύουσα του Περού, αγορά που δραστηριοποιείται τα δύο τελευταία χρόνια και στην οποία επεκτείνει στην παρούσα φάση τις δραστηριότητές του στις πόλεις Cusco και Arequipa. Η εταιρεία στο Περού διαθέτει πάνω από 15.000 οδηγούς και 800.000 χρήστες συνολικά.

Η εταιρεία Taxibeat ιδρύθηκε από τον Νίκο Δρανδάκη το 2011 και προσφέρει υπηρεσίες ταξί μέσω App στην Αθήνα με περίπου 7.000 οδηγούς. Περίπου 850.000 χρήστες είναι σήμερα εγγεγραμμένοι στη δωρεάν εφαρμογή.

Το Taxibeat «τρέχει» με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης που αγγίζει το 180%, καταγράφοντας πολλαπλάσιο αριθμό διαδρομών χρόνο με τον χρόνο. Εκτιμάται πως περίπου 850.000 χρήστες είναι σήμερα εγγεγραμμένοι στη δωρεάν εφαρμογή, ενώ η εταιρεία καταγράφει πλέον κερδοφορία.

Μια από τις πιο επιτυχημένες ελληνικές startups που δραστηριοποιείται σε Ελλάδα και Λατινική Αμερική, το Taxibeat δημιουργήθηκε σαν ιδέα από τον Νίκο Δρανδάκη όταν το 2010 βρισκόταν κάπου στην Κηφισιά, ανήμπορος να βρει ταξί. Έχοντας ως ορμητήριο την Αθήνα και με προίκα τα 3 εκατ. ευρώ που συγκέντρωσε από επενδυτές που πίστεψαν σε αυτό, παρότι περίοδος κρίσης, το Taxibeat δοκίμασε και επεκτάθηκε (αν αναλογιστεί κανείς ότι συστάθηκε τον Μάιο του 2011) και σε άλλες πόλεις. Το 2013, σε νέο γύρο επενδύσεων, το γνωστό ευρωπαϊκό fund Hummingbird Ventures αποφάσισε να χρηματοδοτήσει την πλατφόρμα με 4 εκατ. δολάρια, ποσό που συνέβαλε στην περαιτέρω εξάπλωσή της. Το Taxibeat ήδη είναι υπεύθυνο για κούρσες συνολικής αξίας μεγαλύτερης των 40 εκατ. ευρώ ετησίως, ενώ αναπτύσσεται με τον διόλου ευκαταφρόνητο ρυθμό του 18% μηνιαίως.

Η γερμανική Daimler, η οποία είναι περισσότερο γνωστή για τα αυτοκίνητα Mercedes-Benz και τα Smart, επενδύει δυναμικά στις υπηρεσίες αυτοκίνησης και τις νέες τεχνολογίες, από την ενοικίαση με την ώρα αυτοκινήτων και το κάλεσμα ταξί μέσω App μέχρι τις ενοικιάσεις βαν και φορτηγών.

Η MyTaxi ιδρύθηκε το 2009, δραστηριοποιείται στις υπηρεσίες ταξί μέσω App σε αρκετές χώρες της Ευρώπης και εξαγοράστηκε το 2014 από την Daimler. Τo περασμένο καλοκαίρι εξαγόρασε την αγγλική Hailo με το ίδιο αντικείμενο και έφτασε τους 100.000 οδηγούς ταξί σε 50 πόλεις και σε εννέα χώρες. Σήμερα δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 40 πόλεις ανά τον κόσμο και έχει περισσότερα από 10.000.000 χρήστες.

Η Daimler επίσης έχει και την πλατφόρμα μεταφορών Moovel η οποία προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες μετακινήσεων στους ενδιαφερόμενους από ένα σημείο, ανεξάρτητα αν πρόκειται για ιδιωτικό ή δημόσιο μέσο μεταφοράς.

Τέλος, η Daimler λειτουργεί και την υπηρεσία ενοικίασης αυτοκινήτων με την ώρα, Car2Go, σε επιλεγμένες πόλεις σε όλο τον κόσμο.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα