Το πρώτο νέας γενιάς, ψηφιακό κατάστημα του δικτύου της δημιούργησε η Eurobank, στο πλαίσιο ενός πιλοτικού προγράμματος.
Πρόκειται για το κατάστημα της οδού Κανάρη στην πλατεία Κολωνακίου, το οποίο λειτουργεί πλέον σε περιβάλλον digital, παρέχοντας στους πελάτες τη δυνατότητα να πραγματοποιούν τις συναλλαγές τους ηλεκτρονικά στοn χώρο του καταστήματος, αλλά και να εκπαιδευτούν στις τραπεζικές τεχνολογίες αιχμής.
Στο digital κατάστημα της οδού Κανάρη:
- Η προβολή των προϊόντων και των υπηρεσιών γίνεται μόνο μέσω ψηφιακών οθονών , χωρίς αφίσες και έντυπα.
- Προσφέρονται δυνατότητες εκπαίδευσης του πελάτη στη χρήση ηλεκτρονικών καναλιών (e & mobile Banking).
- Όλες οι διαδικασίες εξυπηρέτησης μπορούν να γίνονται χωρίς τη χρήση χαρτιού, αφού ακόμα και η υπογραφή θα γίνεται ηλεκτρονικά σε pad.
- Θα υπάρχει η δυνατότητα δωρεάν χρήσης wi-fi (διάρκειας μίας ώρας) χρησιμοποιώντας όλες τις υπηρεσίες του internet, καθώς και ειδικά διαμορφωμένος χώρος φόρτισης των ηλεκτρονικών συσκευών των πελατών.
- Θα υπάρχει booth εισπρακτικών μηχανών στην είσοδο του καταστήματος για πληρωμές λογαριασμών, καταθέσεις και εμβάσματα, όπως σε όλα τα καταστήματα της Eurobank.
- Οι οθόνες πίσω από τα ταμεία θα τροφοδοτούνται σε πραγματικό χρόνο με πληροφορίες.
Στιγμιότυπo από τα εγκαίνια.
Τα εγκαίνια του πρώτου digital καταστήματος πραγματοποίησε ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της Eurobank Σταύρος Ιωάννου ο οποίος δήλωσε ότι «η σύγχρονη ψηφιακή τάση και οι αυξημένες απαιτήσεις των εξοικειωμένων πλέον με τις νέες τεχνολογίες πελατών μας τοποθετούν στον πυρήνα της στρατηγικής της Eurobank την ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών. Η Eurobank εξελίσσεται, εκσυγχρονίζεται και αξιοποιεί τις digital τεχνολογίες και τα social media, αναβαθμίζοντας, τις υπηρεσίες ενημέρωσης και εξυπηρέτησης προς όλους τους πελάτες και συνεργάτες της. Καινοτομούμε ώστε να προσφέρουμε σε όλους όσους επιλέγουν για τις συναλλαγές τους την Τράπεζά μας, την πλέον σύγχρονη και ασφαλή εξυπηρέτηση. Το πρώτο digital κατάστημα στην οδό Κανάρη, είναι μόνο η αρχή».
Τις νέες τεχνολογικές δυνατότητες του καταστήματος, παρουσίασε ο γενικός διευθυντής Retail Banking κ. Ιάκωβος Γιαννακλής «ξεναγώντας», με τη συνδρομή των εκπαιδευμένων στελεχών και της διεύθυνσης του καταστήματος, τους 300 περίπου πελάτες που παραβρέθηκαν, στη digital εμπειρία ενημέρωσης και εξυπηρέτησης στις καθημερινές τους τραπεζικές συναλλαγές.
Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν επίσης παράγοντες της τραπεζικής και επιχειρηματικής κοινότητας, υψηλόβαθμα στελέχη της Τράπεζας, πελάτες καθώς και επιχειρηματίες της περιοχής.