ΑΥΞΗΣΗ, σε ποσοστό της τάξης του 14%, σημείωσαν το πρώτο τρίμηνο της χρήσης, τα καθαρά κέρδη της εταιρείας αθλητικών ειδών, Puma AG, αποτέλεσμα της υψηλότερης ζήτησης των υποδημάτων της και των ενδυμάτων της. Η εταιρεία, επανέλαβε, ότι η ανάπτυξη το 2005, θα έχει τους χαμηλότερους ρυθμούς των τελευταίων επτά ετών.
Τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν στα 90,9 εκατ. ευρώ (118 εκατ. δολ.) από 80,1 εκατ. ευρώ, πριν από ένα χρόνο, σύμφωνα με σχετική της ανακοίνωση. Οικονομικοί αναλυτές, εκτιμούσαν, ότι τα κέρδη της θα ανέλθουν σε 89 εκατ. ευρώ. Οι πωλήσεις της εταιρείας σημείωσαν αύξηση σε ποσοστό της τάξης του 12%, φθάνοντας στα 496,5 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με την εταιρεία.
Όπως η μεγάλη ανταγωνίστριά της, Adidas-Salomon AG, έτσι και η Puma εμφάνισε χαμηλότερες παραγγελίες στο τέλος του περασμένου έτους, επικαλούμενη τη μείωση της ζήτησης των καταναλωτών στην Ευρώπη. Ο εκτελεστικός της διευθυντής, Jochen Zeitz, είπε, ότι η ανάπτυξη των πωλήσεων και των κερδών της Puma θα υποχωρήσει, μετά την αύξησή τους κατά 25 φορές μέσα σε πέντε χρόνια. Φέτος, τα καθαρά κέρδη θα σημειώσουν αύξηση από 5%-9%, σε σύγκριση με πέρυσι.
Οι μετοχές της Puma, το τελευταίο εξάμηνο υποχώρησαν 3,8%, με αποτέλεσμα η χρηματιστηριακή της αξία να ανέρχεται σε 3,2 δισ. ευρώ. Την ίδια χρονική περίοδο, οι μετοχές της Adidas-Salomon σημείωσαν άνοδο 10% και της μεγαλύτερης αμερικανικής ανταγωνίστριας, Nike Inc., υποχώρησαν σε ποσοστό της τάξης τους 3%. Οι μετοχές της Puma, υποχώρησαν 13% από τις 4 Οκτωβρίου του 2004, ημερομηνία κατά την οποία είχαν αναρριχηθεί στα υψηλότερα παρά ποτέ επίπεδα, φθάνοντας τα 219,54 ευρώ η μία.