Δεν θα επιβαρυνθούν με τόκους υπερημερίας οι οφειλές των πελατών της Εθνικής Τράπεζας, εφόσον εξοφληθούν κανονικά έως τις 12 Ιουλίου 2005.
Αυτό αποφάσισε η Διοίκηση της Τράπεζας, που έχει, ήδη, λάβει όλα τα κατάλληλα μέτρα για τη διευθέτηση των σχετικών επιπτώσεων που προέκυψαν και αφορούν κυρίως τη μη έγκαιρη πληρωμή οφειλών πελατών έναντι της Τράπεζας στο διάστημα από 7 έως και 30 Ιουνίου 2005.
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση και την άμεση ενημέρωση των πελατών στα θέματα που τους απασχολούν και αφορούν το διάστημα αυτό, λειτουργούν οι ειδικές γραμμές επικοινωνίας 801 11 90 801, για κλήσεις από σταθερά τηλέφωνα, με χρέωση μιας αστικής μονάδας και +30 210 3362 983 για κλήσεις από κινητά τηλέφωνα ή από το εξωτερικό. Στα τηλέφωνα αυτά οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται κάθε ημέρα, από τις 9 το πρωί έως τις 9 το βράδυ.