ΑΥΞΗΣΗ εμφάνισαν τον Ιούνιο οι δαπάνες των καταναλωτών στη Γαλλία, την τρίτη σε μέγεθος οικονομία της Ευρώπης, για δεύτερη φορά σε τρεις μήνες, καθώς οι εκπτώσεις, προσήλκυσαν τους καταναλωτές.
Οι δαπάνες για βιομηχανικά αγαθά αυξήθηκαν 0,5%, μετά την αναθεωρημένη μείωση 1,5% τον Μάϊο, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της Στατιστικής Υπηρεσίας της χώρας, Insee, στο Παρίσι. Τριάντα οικονομικοί αναλυτές, που ρωτήθηκαν από το Bloomberg News, προέβλεπαν, ότι οι δαπάνες των καταναλωτών, θα σημείωναν αύξηση 0,8%.
Οι εταιρείες λιανικής πώλησης, συμπεριλαμβανομένης της Carrefour SA, του μεγαλύτερου πολυκαταστήματος της Ευρώπης, μείωσαν τις τιμές πώλησης για να προσελκύσουν κόσμο. Μία από τις δύο περιόδους επίσημων εκπτώσεων στη Γαλλία, άρχισε στα περισσότερα καταστήματα την τελευταία εβδομάδα του Ιουνίου, σε μια περίοδο που ο δείκτης ανεργίας βρίσκεται στα υψηλότερα επίπεδα 5,5 ετών, σε συνδυασμό με τις τιμές του πετρελαίου σε επίπεδα ρεκόρ.
Το δεύτερο τρίμηνο οι δαπάνες για βιομηχανικά αγαθά, που αποτελούν περισσότερο από το 1/4 των συνολικών προσωπικών δαπανών στη χώρα, μειώθηκαν 0,2%, σύμφωνα με το Insee, έναντι ανόδου 0,6% το τρίμηνο Ιανουαρίου-Μαρτίου.
Οι δαπάνες των νοικοκυριών έχει παραμείνει ο κύριος μοχλός οικονομικής ανάπτυξης της Γαλλίας, ισοσκελίζοντας τη μείωση των εξαγωγών. Οι δαπάνες, σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος αυξήθηκαν 0,5%, λιγότερο της πρόβλεψης 1,2% των οικονομικών αναλυτών. Τα στοιχεία του Μαΐου αναθεωρήθηκαν από τα προηγούμενα που ανακοινώθηκαν για μείωση 0,9%.