Της Δανάης Αλεξάκη
[email protected]
Υπό εξέταση φέρεται να βρίσκεται η αγορά του γάλακτος από την Coca Cola HBC, μετά και τις ιδιαίτερα θετικές επιδόσεις που κατέγραψε το εγχείρημα της The Coca-Cola Company, η οποία μέσω του σήματος Fairlife εισήλθε στη συγκεκριμένη κατηγορία κερδίζοντας το στοίχημα με τους Αμερικανούς καταναλωτές.
Με αφορμή τις πρόσφατες δηλώσεις των στελεχών της αμερικανικής εταιρείας στο πρακτορείο Bloomberg αναφορικά με την πορεία του πρώτο χρόνου λανσαρίσματος της premium σειράς γάλακτος Fairlife στις ΗΠΑ, αναλυτές της αγοράς εκτιμούν ότι το επόμενο βήμα αναπόφευκτα θα αφορά σε μια αντίστοιχη κίνηση για την ευρωπαϊκή αγορά, μέσω της Coca Cola HBC.
Aναλυτικό ρεπορτάζ αύριο στη Ναυτεμπορική