Με εντολή του υπουργού Ανάπτυξης Δημήτρη Σιούφα και του υφυπουργού Ανάπτυξης Γιάννη Παπαθανασίου, ο Γενικός Γραμματέας Καταναλωτή Αθανάσιος Σκορδάς έστειλε επιστολή προς την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) με την οποία ζητείται να εξετασθεί η αποζημίωση των καταναλωτών-συνδρομητών της εταιρείας Vodafone, λόγω της αδυναμίας παροχής υπηρεσιών που προέκυψε χθες 17/8 επί αρκετές ώρες.
Συγκεκριμένα ζητείται η εφαρμογή των σχετικών προβλέψεων του Νόμου (υποχρεώσεις αποζημίωσης) και της άδειας λειτουργίας της εν λόγω εταιρείας.
H Vodafone σε σημερινή της συμπληρωματική ανακοίνωση διευκρινίζει ότι:
«Αργά χθες το απόγευμα, ημέρα Τετάρτη (17/8) παρουσιάσθηκε τεχνικό πρόβλημα στο δίκτυο της Vodafone με αποτέλεσμα να υπάρξει μερική και περιοδική αδυναμία διεκπεραίωσης κλήσεων σε αριθμό πελατών της εταιρείας.
Το τεχνικό αυτό πρόβλημα, εξαιρετικά σπάνιο και απρόβλεπτο, οφείλεται σε αστοχία λογισμικού ενός κεντρικού κόμβου του δικτύου μετάδοσης της εταιρείας στην Παλλήνη. Η εν λόγω αστοχία λογισμικού επηρέασε και τον εφεδρικό κόμβο που διαθέτει η εταιρεία στην Παλλήνη, με αποτέλεσμα να μην αποκατασταθεί αυτόματα και άμεσα η λειτουργία της υπηρεσίας, όπως προβλέπεται από το σχεδιασμό του δικτύου.
Το τεχνικό πρόβλημα που παρουσιάσθηκε στον κόμβο μετάδοσης οδήγησε σε αδυναμία διεκπεραίωσης κλήσεων σε ορισμένες περιοχές της χώρας... Εντός τριών ωρών έγινε η σταδιακή αποκατάσταση της υπηρεσίας στην πλειοψηφία των συνδρομητών που επηρεάστηκαν, ενώ λίγο αργότερα αυτό έγινε στο σύνολο των συνδρομητών.
Η Vodafone αισθάνεται την ανάγκη να ζητήσει συγνώμη για το γεγονός».