Η ΑΕΓΕΚ προσωρινός ανάδοχος για το Μετρό Θεσσαλονίκης

Παρασκευή, 19 Αυγούστου 2005 11:41
UPD:12:33

Ολοκληρώθηκε σήμερα και το δεύτερο στάδιο του διαγωνισμού για το Μετρό Θεσσαλονίκης. Προσωρινός ανάδοχος του έργου αναδείχθηκε η κοινοπραξία ΑΕΓΕΚ – IMPREGILO – ANSALDO T.S.F. – SELI – ANSALDOBREDA. Η οικονομική προσφορά που κατέθεσε η κοινοπραξία ανέρχεται σε 798 εκατ. ευρώ.

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του ΥΠΕΧΩΔΕ, μετά το άνοιγμα των οικονομικών προσφορών και σε συνδυασμό με την αξιολόγηση των τεχνικών προσφορών, η κατάταξη των τριών διαγωνιζομένων κοινοπραξιών, έχει ως εξής:

1. ΑΕΓΕΚ – IMPREGILO – ANSALDO T.S.F. – SELI – ANSALDOBREDA με βαθμολογία τεχνικής προσφοράς 82,83 βαθμοί και οικονομική προσφορά 798.000.000 ευρώ κατέχει συνολική βαθμολογία 94,85 βαθμούς.

2. ΑΚΤΩΡ – SIEMENS – VINCI – ΘΕΜΕΛΙΟΔΟΜΗ με βαθμολογία τεχνικής προσφοράς 84,41 βαθμοί και οικονομική προσφορά 870.000.000 ευρώ κατέχει συνολική βαθμολογία 89,53 βαθμούς.

3. J & P – ΑΒΑΞ, F.C.C. CONSTRUCCION, CONSTRUCCIONES Y AUXILIAR DE FERROCARRILES, DIMETRONIC, ELECNOR, INSTALACIONES INABENSA με βαθμολογία τεχνικής προσφοράς 76,35 βαθμοί και οικονομική προσφορά 849.000.000 ευρώ κατέχει συνολική βαθμολογία 88,69 βαθμούς.

Για την ανάληψη της κατασκευής του Μετρό Θεσσαλονίκης διαγωνίστηκαν συνολικά 15 τεχνικές εταιρείες από την Ελλάδα, τη Γερμανία, την Ιταλία, τη Γαλλία και την Ισπανία, σε τρία κοινοπρακτικά σχήματα.

«Είναι αναμφισβήτητο ότι, ο μεγάλος αριθμός των σημαντικών τεχνικών εταιρειών που συμμετείχε στο τελικό στάδιο του Διαγωνισμού διασφάλισε τον υγιή ανταγωνισμό», δήλωσε ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γιώργος Σουφλιάς.

«Η κατασκευή του Μετρό Θεσσαλονίκης, μήκους 9,6 χλμ. με 13 σύγχρονους Σταθμούς, θα ενσωματώνει τα πλέον σύγχρονα τεχνολογικά δεδομένα και τις πλέον απαιτητικές προδιαγραφές ποιότητας και λειτουργικότητας, ώστε να είναι ένα σύστημα «καλύτερο από το Μετρό της Αθήνας», πρόσθεσε.

Ο κ. Σουφλιάς δήλωσε επίσης τα εξής: «Το ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης, το πολύπαθο έργο που ταλαιπωρεί με τις εξαγγελίες του και την καθυστέρηση κατασκευής του, εδώ και 15 χρόνια, τους πολίτες της συμπρωτεύουσας, επιτέλους μπήκε στην τελική ευθεία. Με την ανάδειξη του προσωρινού ανάδοχου ολοκληρώθηκε ο διαγωνισμός του έργου. Αυτό σημαίνει ότι, μετά την εκδίκαση των όποιων ενστάσεων και προσφυγών, θα αρχίσει σταδιακά η εγκατάσταση των εργοταξίων στη Θεσσαλονίκη και η κατασκευή του μεγάλου και πολύπλοκου αυτού έργου».

»Εξίσου σημαντικό είναι ότι για πρώτη φορά εξασφαλίσαμε 550.000.000 ευρώ ως εγκεκριμένο δάνειο με ευνοϊκούς όρους από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων. Έτσι, μαζί με τα 250.000.000 ευρώ που θα διατεθούν από το Γ’ ΚΠΣ, έχουμε πλέον εξασφαλίσει την πλήρη χρηματοδότηση του έργου.

Θα ήθελα να συγχαρώ την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. που διεξήγαγε έναν αδιάβλητο διαγωνισμό και κατάφερε μέσα σε λίγους μήνες να ολοκληρώσει την αξιολόγηση του μεγαλύτερου τεχνικού έργου στην Ελλάδα σήμερα».



Προτεινόμενα για εσάς


Σχετικά σύμβολα

  • ΑΕΓΕΚ



Σχολιασμένα