Νέες αγορές για τα ελληνικά προϊόντα αναζητά το Enterprise Greece

Τετάρτη, 02 Μαρτίου 2016 13:23
UPD:14:10
EUROKINISSI/ΣΩΤΗΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ

Στιγμιότυπο από τη συνέντευξη Τύπου του Enterprise Greece.

Δράσεις για τον εντοπισμό νέων αγορών, όπως το Ιράν, η Νότια Κορέα και οι χώρες της κεντρικής Αφρικής, σχεδιάζει το Enterprise Greece, με στόχο την προώθηση των ελληνικών εξαγωγών.

Μάλιστα, εκτός των νέων χωρών, το Enterprise επιδιώκει την επέκταση των εξαγωγών και σε νέους κλάδους, όπως οι τεχνολογίες και ο ναυτιλιακός εξοπλισμός.

Κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, ο πρόεδρος του οργανισμού, Χρήστος Στάικος εξήρε την αύξηση του ενδιαφέροντος για τα ελληνικά προϊόντα και τόνισε ότι «ήδη αξιολογούμε προτάσεις αρκετών εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ».

«Η αύξηση των ελληνικών εξαγωγών κατά 7,83% το 2015 σε σχέση με το 2014, εξαιρουμένων των πετρελαιοειδών, αποτελεί θετική εξέλιξη για την ελληνική οικονομία, με όλους τους κλάδους, από τα τρόφιμα μέχρι τα βιομηχανικά υλικά, να κινούνται ανοδικά» επισήμανε και συμπλήρωσε ότι «το Enterprise Greece, ως ο αρμόδιος εθνικός φορέας για την προσέλκυση επενδύσεων και την προώθηση των εξαγωγών, ενισχύει την εξωστρέφεια των ελληνικών επιχειρήσεων και θα συμβάλλει ακόμα περισσότερο σε αυτή την κατεύθυνση, ώστε και την νέα χρονιά να συνεχιστεί αυτή η δυναμική».

Μεταξύ των νέων πρωτοβουλιών που αναλαμβάνει ο οργανισμός για το 2016, συγκαταλέγονται οι επιχειρηματικές αποστολές σε αγορές - στόχους καθώς και οι προσκλήσεις ξένων αγοραστών και δημοσιογράφων από αγορές - στόχους, κατά τις οποίες θα πραγματοποιούνται καθορισμένες επιχειρηματικές συναντήσεις. Επίσης, σχεδιάζονται παράλληλες εκδηλώσεις εξαγωγικού ενδιαφέροντος, που θα πλαισιώνουν τις ελληνικές συμμετοχές στις διεθνείς εκθέσεις.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα