Ανυπόστατες χαρακτηρίζουν κύκλοι του ΤΑΙΠΕΔ τις κατηγορίες για υπεξαίρεση σε βάρος υπευθύνων του Ταμείου σχετικά με ποσό προερχόμενο από την εκκαθάριση του τιμήματος πώλησης του ΟΠΑΠ που δεν απέδωσαν στο Δημόσιο, ενώ επισημαίνουν ότι το κατηγορητήριο αφορά σε προηγούμενες διοικήσεις.
Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, το ΤΑΙΠΕΔ, ως οφείλει, αποδίδει το τίμημα από την αξιοποίηση περιουσιακών στοιχείων που έχει περιέλθει στην κυριότητά του πάντα εντός 10 ημερών. Στο μεσοδιάστημα τα ποσά έχουν κάποια απόδοση κατατεθειμένα σε τραπεζικό λογαριασμό του ΤΑΙΠΕΔ. Την απόδοση αυτή (τόκους) λέει ο εισαγγελέας ότι έπρεπε να αποδοθεί μαζί με το τίμημα.
Ωστόσο ο ιδρυτικός νόμος του ΤΑΙΠΕΔ κατατάσσει τους τόκους στα έσοδα του Ταμείου, απαιτούμενα για την λειτουργία του. Πάντως, από το 2015 με απόφαση της διοίκησης του Ταμείου, αποδίδονται και οι τόκοι.
Σύμφωνα με τον ιδρυτικό νόμο του ΤΑΙΠΕΔ, όπου παραπέμπουν οι ίδιες πηγές, στο άρθρο 2 παρ. 17 και 18 του Ν. 3986/2011 προβλέπεται,
17. Έσοδα του Ταμείου είναι:
α) Το τίμημα από την αξιοποίηση των περιουσιακών στοιχείων που μεταβιβάζονται και περιέρχονται σε αυτό.
β) Οι τόκοι, τα μερίσματα και οι κάθε είδους αποδόσεις των παραπάνω περιουσιακών στοιχείων και των χρηματικών διαθεσίμων του.
γ) Επιχορηγήσεις από το Δημόσιο, ανάλογα με το πρόγραμμα αξιοποίησης και τις ανάγκες του και τις ανάγκες παρακολούθησης της εκτέλεσης συμβάσεων που συνάπτει το Ταμείο σύμφωνα με το άρθρο 5.
δ) Έσοδα από κάθε άλλη νόμιμη αιτία.
18. Τα έσοδα του Ταμείου διατίθενται για:
α) Την αποπληρωμή του δημόσιου χρέους.
β) Την αποπληρωμή τυχόν χρεών του.
γ) Την κάλυψη των λειτουργικών του εξόδων.
δ) Την πληρωμή των κάθε είδους δαπανών που απαιτούνται για την εκπλήρωση του σκοπού του.
παρ. 14
14. Το τίμημα που εισπράττει το Ταμείο από την αξιοποίηση των περιουσιακών του στοιχείων, μεταφέρεται το αργότερο μέσα σε δέκα (10) ημέρες από την είσπραξη του, σε πίστωση του ειδικού λογαριασμού της παραγράφου 5 του άρθρου 4 του ν. 4063/2012 (Α΄ 71) με την ονομασία «Ελληνικό Δημόσιο (ΕΔ) Εισπράξεις και Πληρωμές για την εξυπηρέτηση του Δημοσίου χρέους», αφού αφαιρεθούν τα αναλογούντα λειτουργικά έξοδα και οι διοικητικές δαπάνες του Ταμείου για την αξιοποίηση του περιουσιακού στοιχείου, και χρησιμοποιείται αποκλειστικά για την αποπληρωμή του δημόσιου χρέους.