Απάντηση Ολυμπιακών Αερογραμμών σε “Figaro”

Τετάρτη, 31 Αυγούστου 2005 13:42
UPD:13:43

Στην ανακοίνωση της 29ης Αυγούστου με θέμα «Μισθώσεις Αεροσκαφών» παραπέμπει η διοίκηση των Ολυμπιακών Αερογραμμών με αφορμή δημοσίευμα της γαλλικής εφημερίδας Le Figaro, που αναπαράγεται σήμερα από μερίδα του Ελληνικού Τύπου.

Στο εν λόγω δημοσίευμα η γαλλική εφημερίδα αναφέρει ότι οι Ολυμπιακές Αερογραμμές συμπεριλαμβάνονται στον κατάλογο με τις 37 «αεροπορικές εταιρείες προς αποφυγήν», καθώς ναύλωσε προβληματικό αεροπλάνο από εταιρεία των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων. Tο συγκεκριμένο αεροπλάνο, ένα παλιό Lockheed Tristar, προερχόταν από τη Σιέρα Λεόνε, χώρα που η πολιτική της αεροπορία τελεί υπό κατάρρευση, σύμφωνα πάντα με τη "Figaro".

Η διοίκηση των Ολυμπιακών Αερογραμμών δηλώνει επίσης ότι λίστες που καταρτίζονται από εφημερίδες ή άλλα μέσα ενημέρωσης κατά παρέκκλιση των επίσημων στοιχείων που οι κρατικές αρχές Πολιτικής Αεροπορίας δημοσιεύουν, ελέγχονται για το περιεχόμενο, την ακρίβεια των στοιχείων και την σκοπιμότητα τους.

Για τους παραπάνω λόγους , η διοίκηση των Ολυμπιακών Αερογραμμών θα προβεί σε όλες τις νόμιμες ενέργειες για να προστατεύσει τη φήμη και το κύρος της εταιρείας.

Η διοίκηση των ΟΑ διαβεβαιώνει για μία ακόμη φορά ότι πρώτιστο μέλημα της είναι η ασφαλής μετακίνηση των επιβατών της εταιρείας.

Στην ανακοίνωση της 29ης Αυγούστου η διοίκηση των Ο.Α. αναφέρει τα εξής:

«Μετά τις αναφορές που έγιναν το τελευταίο διάστημα από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης στη μίσθωση αεροσκαφών (wet lease ACMI) τρίτων εταιρειών από τις Ολυμπιακές Αερογραμμές , η Διοίκηση της εταιρείας διευκρινίζει ότι :

• Η διαδικασία μίσθωσης αεροσκαφών είναι συμβατή με την κείμενη Ελληνική, Ευρωπαική (JAR ops 1.165) και Διεθνή νομοθεσία, καθορίζεται στο Εγχειρίδιο Πτητικής Εκμετάλλευσης της εταιρείας (Ε.Π.Ε. –Ο.Μ. –PARTA –Kεφάλαιο 13), το οποίο είναι εγκεκριμένο από την Υ.Π.Α.

• Τέτοιου είδους μισθώσεις γίνονται για κάλυψη:

Α) προγραμματισμένων αναγκών για την κάλυψη εποχιακής κίνησης που δεν συνηγορεί στην μακροχρόνια μίσθωση ή αγορά αεροσκαφών

Β) εκτάκτως για την αντιμετώπιση εκτάκτων περιστατικών (ζημιές / βλάβες σε ίδια μέσα, καθυστερήσεις συντήρησης ίδιων μέσων ,απεργιακές κινητοποιήσεις, κλπ.)

• Πρόκειται για συνήθη πρακτική που υιοθετούν οι περισσότερες αεροπορικές εταιρείες στον κόσμο προκειμένου να εκτελέσουν έγκαιρα και επαρκώς το δρομολογημένο πτητικό τους πρόγραμμα.

• Τα αεροσκάφη που ενοικιάζονται από τις Ολυμπιακές Αερογραμμές πληρούν στο έπακρο τους Ευρωπαϊκούς και Διεθνείς κανονισμούς και πρότυπα σε ότι αφορά την ασφάλεια πτήσεων (JAR οps, ICAO standards). Όπως φαίνεται στο συνημμένο Πίνακα Μισθώσεων όλα ανεξαιρέτως τα μισθωμένα αεροσκάφη είναι συμβατά με τους κανονισμούς JAR οps και συντηρούνται σε συγκεκριμένα κατά JAR 145 Επισκευαστικά Κέντρα. Σημειωτέον ότι καμία από τις εταιρείες από τις οποίες μίσθωσαν αεροσκάφη οι Ολυμπιακές Αερογραμμές δεν εμπίπτει στις αεροπορικές εταιρείες “μή αποδοχής” από την Γαλλική ΥΠΑ (DGAC), σύμφωνα με την κατάσταση που δημοσιεύτηκε σήμερα.

• Από την 1/1/2005 έως και τις 25/8/2005 οι Ολυμπιακές Αερογραμμές πραγματοποίησαν συνολικά 58.663 πτήσεις εκ των οποίων οι 1054 πραγματοποιήθηκαν με μισθωμένα (wet ACMI) αεροσκάφη, αριθμός που αντιστοιχεί σε ποσοστό μόλις 1,8%. Τα μισθωμένα αεροσκάφη πραγματοποίησαν μόλις 1947 ώρες πτήσεως σε σύνολο 81.850 ωρών πτήσεως (ποσοστό μόλις 2,38%) που αναλογεί στο ανωτέρω πτητικό έργο.

Η Διοίκηση των Ολυμπιακών Αερογραμμών επιθυμεί για μία ακόμη φορά να διαβεβαιώσει ότι πρώτιστο μέλημα της είναι η ασφαλής μετακίνηση των επιβατών στον προορισμό τους . Ταυτόχρονα λαμβάνει κάθε δυνατό μέτρο προκειμένου να μειώσει στο ελάχιστον τυχόν καθυστερήσεις ή ματαιώσεις πτήσεων».



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα