Παρά το ότι η απόφαση της Επιτροπής http://www.naftemporiki.gr/news/static/05/09/14/1089137.htm δυσχεραίνει τη διαδικασία ιδιωτικοποίησης, η κυβέρνηση θα εξαντλήσει όλα τα περιθώρια για την πώληση της Ολυμπιακής. Παράλληλα επεξεργάζεται εναλλακτικές λύσεις για την επόμενη ημέρα, δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών Μιχάλης Λιάπης επισημαίνοντας ότι αποτελεί δέσμευση η διασφάλιση των δικαιωμάτων των εργαζομένων. Η Ολυμπιακή Αεροπορία και οι Ολυμπιακές Αερογραμμές συνεχίζουν να λειτουργούν μέχρι την επίτευξη της καλύτερης δυνατής λύσης, πρόθεσε ο υπουργός.
Ο κ. Λιάπης είπε επίσης ότι η απόφαση της Επιτροπής επιβαρύνει καταλυτικά την ήδη βεβαρημένη κατάσταση της Ολυμπιακής και επέρριψε ευθύνες στις προηγούμενες κυβερνήσεις για την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί.
«Εσφαλμένες πολιτικές επιλογές των προηγούμενων κυβερνήσεων, από το 1994 έως και το 2003, δημιούργησαν το απόλυτο αδιέξοδο για την Ολυμπιακή και τους χιλιάδες εργαζόμενους σ΄ αυτήν. Λανθασμένοι χειρισμοί, διαστρέβλωση των όρων που η Ευρωπαϊκή Επιτροπή είχε θέσει και εσκεμμένη και συστηματική περιφρόνηση των Αποφάσεων της Ε.Ε., οδήγησαν τη χώρα μας σε καταδίκη, η οποία ήταν αδύνατον να αποτραπεί», δήλωσε ο κ. Λιάπης.
Η κυβέρνηση, συνέχισε ο υπουργός, «αμέσως μόλις ανέλαβε το έργο της είχε να αντιμετωπίσει το άνοιγμα του φακέλου της Ολυμπιακής από την Ε.Ε. (16 Μαρτίου), με καταληκτική ημερομηνία έκδοσης οριστικής απόφασης το 18μηνο (Σεπτέμβριος 2005). Παρά τα πολύ στενά χρονικά περιθώρια και τη διεξαγωγή των Ολυμπιακών Αγώνων, η κυβέρνηση αποδύθηκε σε μία έντονη και συντονισμένη προσπάθεια να διαχειριστεί το ιδιαίτερα οξύ και σημαντικό αυτό πρόβλημα, σε μία εταιρεία με ήδη τεράστιο παθητικό και φθίνουσα πορεία.
»Οι προσπάθειες επικεντρώθηκαν στη μόνη λύση: την ιδιωτικοποίηση. Οργανώθηκε άμεσα μία σοβαρή προσπάθεια πώλησης των Ολυμπιακών Αερογραμμών και των δραστηριοτήτων της Ολυμπιακής Αεροπορίας. Η προσπάθεια αυτή, για την οποία η Ευρωπαϊκή Επιτροπή κρατήθηκε πλήρως ενήμερη, κατέληξε μάλιστα στην υπογραφή μνημονίου με υποψήφιους αγοραστές».