Τη στρατηγική της Seat μέχρι το 2025, με βάση την οποία θα διασφαλιστεί ο απώτερος στόχος μίας βιώσιμης κερδοφορίας, παρουσίασαν ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας, Dr. Francisco Javier Garcia Sanz, και ο νέος πρόεδρος της Εκτελεστικής Επιτροπής της Seat, Luca de Meo.
Οι τρεις πυλώνες στους οποίους θα επικεντρωθεί η στρατηγική της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι η παραγωγή μοντέλων που απευθύνονται σε αναπτυσσόμενες εμπορικά κατηγορίες με αυξημένα περιθώρια κέρδους, η προτεραιότητα στην ικανοποίηση του πελάτη και η ανάδειξη της εταιρείας ως ο καλύτερος εργοδότης στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ισπανία.