Διάκριση για το Egnatia Line

Τετάρτη, 26 Οκτωβρίου 2005 13:02

Την πρώτη θέση στην κατηγορία «E-mail Response» και τη δεύτερη θέση στην κατηγορία «Μικρά Call Center» έλαβε το Egnatia Line, το αυτοματοποιημένο κέντρο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης και συναλλαγών της Εγνατίας Τράπεζας, στον ετήσιο Διαγωνισμό «Τhe Teleperformance CRM Grand Prix 2005”.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Εγνατίας, ο διαγωνισμός διεξάγεται ταυτόχρονα σε 31 χώρες μεταξύ των μεγαλύτερων Contact Centers παγκοσμίως, με στόχο την ανάδειξη, αναγνώριση και επιβράβευση των καλύτερων Contact Centers κάθε χώρας. Στην Ελλάδα ο Διαγωνισμός διεξάγεται από το 1998.

Η επιλογή στον διαγωνισμό γίνεται με κριτήρια όπως, ευκολία πρόσβασης στο Call Center, μέσος όρος αναμονής, ποιότητα εξυπηρέτησης, γνώση προϊόντος/υπηρεσίας, ύφος συζήτησης, αντιμετώπιση δυσαρεστημένων πελατών, προσωποποίηση της επικοινωνίας, ευγένεια, follow up, με στόχο την αξιολόγηση του επιπέδου εξυπηρέτησης που προσφέρουν οι Ελληνικές επιχειρήσεις στους πελάτες τους.

O διαγωνισμός διήρκεσε δύο μήνες, από 15 Μαΐου έως 15 Ιουλίου, και η απονομή πραγματοποιήθηκε σε επίσημη τελετή την Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2005.

Tο Egnatia Line στα δυο χρόνια λειτουργίας του έχει ήδη την Πιστοποίηση Ποιότητας κατά ISO 9001: 2000, από τον Ιούλιο του 2004, ενώ το Σεπτέμβριο του 2005 πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η πρώτη επαναξιολόγηση.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα