Η ποιότητα το κυριότερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα των ΜΜΕ

Δευτέρα, 31 Οκτωβρίου 2005 20:37

Το κυριότερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ) αποτελεί η ποιότητα των υπηρεσιών και προϊόντων που προσφέρουν στους πελάτες τους, ενώ η τιμή ακολουθεί.

Τα δύο αυτά στοιχεία τεκμηριώνουν την σημασία που έχει το επίπεδο τεχνογνωσίας και τεχνολογικού εκσυγχρονισμού των επιχειρήσεων, η καινοτομία και η διασφάλιση της ποιότητας, θέματα στα οποία στην Ελλάδα δεν έχουμε ακόμη δώσει την πρέπουσα σημασία.

Αυτά είναι τα βασικά συμπεράσματα μελέτης που εκπόνησε ο καθηγητής κ. Παλάσκας για το ΙΟΒΕ και, όπως σχολίασε σήμερα ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών Δρακούλης Φουντουκάκος, «επιβεβαιώνουν ότι τόσο οι επιχειρηματίες όσο και η Πολιτεία κινήθηκαν όλα τα προηγούμενα χρόνια σε λάθος κατεύθυνση». Μεταξύ των προτάσεων που έκανε ο πρόεδρος του ΕΒΕΑ είναι να αναπτυχθούν νέα χρηματοδοτικά μέσα όπως οι «επιχειρηματικοί άγγελοι», που είναι μεμονωμένοι επενδυτές, οι οποίοι παρέχουν χρηματοδότηση αλλά και διοικητική εμπειρία στις ΜΜΕ και επίσης να ενισχυθούν ακόμα περισσότερο σύγχρονα χρηματοδοτικά μέσα όπως τα ΕΚΕΣ, ΑΚΕΣ, Venture Capital, Factoring, Leasing κ.α.

Πηγή: ΑΠΕ



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα