Με ενιαίο εμπορικό σήμα προχωρούν ΟΤΕ - Cosmote

Διοίκηση: Σε εξέλιξη η διαδικασία rebranding για όλα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σε σταθερή - κινητή τηλεφωνία και Internet
Παρασκευή, 25 Σεπτεμβρίου 2015 20:35
UPD:20:35

Από δεξιά στα αριστερά: 1931 - 1949: Ανώνυμος Ελληνική Τηλεφωνική Εταιρεία. 1949 - 1969: Το αρχικό λογότυπο του ΟΤΕ. 1969 - 2015: Το σημερινό λογότυπο. Το νέο εμπορικό σήμα για ΟΤΕ και Cosmote.

Από την έντυπη έκδοση

της Τέτης Ηγουμενίδη

Με ένα ενιαίο λογότυπο θα «ντύσει» σύντομα όλα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του, σε σταθερή - κινητή τηλεφωνία και Internet, ο ΟΤΕ. Τα λογότυπα ΟΤΕ και COSMOTE ενοποιούνται σε COSMOTE, συνοδεία δύο ημικυκλίων ντυμένων με πράσινο και μπλε χρώμα.

Επίσημα, το νέο λογότυπο δεν έχει δημοσιοποιηθεί, η διαδικασία είναι σταδιακή, ωστόσο, είχε παρουσιαστεί πριν από λίγους μήνες σε δημοσιογραφική εκδήλωση και από εκεί προέρχεται και η φωτογραφία του που παρουσιάζει σήμερα η «Ν».

Αξιοσημείωτο είναι ότι το σημερινό λογότυπο του ΟΤΕ καθιερώθηκε το 1969 (έκτοτε γίνονταν κάποιες μικρές παρεμβάσεις, κυρίως στο χρώμα). Η προετοιμασία για το επερχόμενο rebranding, από την απλοποίηση των διαδικασιών που αφορούν τον πελάτη έως τη διαμόρφωση των εμπορικών προτάσεων, είναι ήδη σε εξέλιξη. Το λανσάρισμα του κοινού εμπορικού σήματος θα πραγματοποιηθεί το επόμενο διάστημα.

Στόχος, όπως επισημαίνεται από τα στελέχη του ΟΤΕ είναι, μεταξύ άλλων, οι καταναλωτές να απολαμβάνουν ολοκληρωμένες, αναβαθμισμένες και καινοτόμες λύσεις για το σύνολο των τηλεπικοινωνιακών αναγκών τουςμε απλό, κατανοητό και ενιαίο τρόπο.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ Μιχάλης Τσαμάζ δήλωσε σχετικά: «Ολοκληρώσαμε τον μετασχηματισμό μας σε μία σύγχρονη ανταγωνιστική επιχείρηση, καθώς και τη λειτουργική ενοποίηση σταθερής και κινητής. Η καθιέρωση ενιαίας εικόνας για τις εμπορικές μας προτάσεις είναι φυσική εξέλιξη για τον Ομιλο ΟΤΕ. Γινόμαστε ακόμη καλύτεροι για τον πελάτη μας, με στόχο να είμαστε η επιλογή της καρδιάς του. Γι’ αυτό ενώνουμε τις δυνάμεις των δύο brands, OTE και COSMOTE, υπό το νέο εμπορικό μας σήμα. Η απόφαση αυτή είναι σύμφωνη με τις τάσεις της αγοράς σε ευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο».

Τα τελευταία χρόνια, ο ΟΤΕ υλοποίησε ένα πολυεπίπεδο πρόγραμμα με στόχο τον μετασχηματισμό του σε μια σύγχρονη, βιώσιμη και ανταγωνιστική εταιρεία, με βασική μέριμνα να τοποθετήσει τον πελάτη στο επίκεντρο. Εκσυγχρόνισε τα συστήματά του, απλοποίησε διαδικασίες και δομές, ενίσχυσε τις εμπορικές του προτάσεις, εκπαίδευσε τους ανθρώπους του ώστε να παρέχουν την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση μέσα στο ανταγωνιστικό περιβάλλον που λειτουργούν οι επικοινωνίες.

Στο πλαίσιο του μετασχηματισμού εντάσσεται και η ανανέωση του ανθρώπινου δυναμικού και η λειτουργική ενοποίηση των δραστηριοτήτων σταθερής και κινητής τηλεφωνίας. Οπως επισημαίνουν στελέχη του Ομίλου, η αλλαγή και ο εκσυγχρονισμός αποτελούν μια διαρκή διαδικασία.

Παράλληλα, υλοποιώντας μια σειρά ενεργειών μείωσης και ανανέωσης των δανειακών του υποχρεώσεων, ο Ομιλος ΟΤΕ διασφάλισε τη βιωσιμότητά του. Την τελευταία τετραετία έχει μειώσει τον καθαρό δανεισμό του κατά περίπου 75% (από 4,3 δισ. ευρώ στις αρχές του 2015).

Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με τα ασφαλή ταμειακά διαθέσιμα, τον τοποθετούν μεταξύ των πιο εύρωστων τηλεπικοινωνιακών παρόχων στην Ευρώπη. Ο ΟΤΕ είναι ο μεγαλύτερος επενδυτής στις τηλεπικοινωνίες της χώρας, έχοντας επενδύσει 2 δισ. ευρώ σε υποδομές σταθερής και κινητής τηλεφωνίας την περασμένη πενταετία και υλοποιώντας ευρύ επενδυτικό πλάνο ύψους 1,2 δισ. ευρώ την τρέχουσα τετραετία, εν μέσω κρίσης. Οι επενδύσεις αυτές χρηματοδοτούνται αποκλειστικά από ίδια κεφάλαια.

Σημειώνεται ότι το κοινό εμπορικό σήμα σταθερής και κινητής είναι διαδεδομένη πρακτική στη διεθνή αγορά και μεγάλες εταιρείες σε αρκετές ευρωπαϊκές, και όχι μόνο, χώρες έχουν ακολουθήσει αυτή την οδό, χρησιμοποιώντας ως ενιαίο εμπορικό σήμα, κατά κύριο λόγο, το σήμα της κινητής. Η ιστορία του ΟΤΕ ως ΟΤΕ ξεκινά το 1949. Η ιστορία, όμως, του τηλεφώνου στη χώρα μας ξεκινά τον Αύγουστο του 1892.



Προτεινόμενα για εσάς


Σχετικά σύμβολα

  • ΟΤΕ



Σχολιασμένα