Από την έντυπη έκδοση
Της Σοφίας Εμμανουήλ
[email protected]
Σημαντικό ρίσκο, που πιθανόν θα κληθούν να πληρώσουν ακριβά αργότερα (τόσο οι ίδιοι όσο και η αγορά συνολικότερα) αναλαμβάνουν επιχειρηματίες της αγοράς του franchise οι οποίοι στην προσπάθειά τους να περιορίσουν τα κόστη παραβλέπουν σημαντικές προϋποθέσεις για τη δημιουργία ή την ένταξη σε μια αλυσίδα franchise.
Αρκετά από τα νέα concept που εμφανίζονται καθημερινά στην αγορά, ειδικά στον κλάδο της εστίασης, πωλούνται σε «τιμή ευκαιρίας» με όρους που συμφωνούνται σε μια συνάντηση και με τη νομική υποστήριξη, επιστημόνων μεν, χωρίς εξειδίκευση δε σε θέματα franchise, όπως καταμαρτυρούν στη «N» παράγοντες της αγοράς, μεταξύ των οποίων επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται σε επώνυμες αλυσίδες αλλά και σύμβουλοι ανάπτυξης franchise.
Ολόκληρο το άρθρο στην «Ναυτεμπορική».