«Νάνοι» στην Κίνα οι παγκόσμιοι γίγαντες του διαδικτύου

Παρασκευή, 22 Ιανουαρίου 2010 15:37
UPD:16:25

Ο αριθμός των χρηστών του διαδικτύου στην Κίνα έχει τριπλασιαστεί τα τελευταία τρία χρόνια στα 384 εκατομμύρια, από 137 εκατ. το Δεκέμβριο του 2006.

Μπορεί οι λέξεις Baidu, Alibaba, Youku και Sinu να μας ακούγονται «κινέζικα», αλλά στην πραγματικότητα πρόκειται για κολοσσούς στον κλάδο των διαδικτυακών υπηρεσιών της Κίνας –στη χώρα όπου οι χρήστες του διαδικτύου ξεπερνούν όλο τον πληθυσμό των Ηνωμένων Πολιτειών.

«Η Κίνα είναι μια από τις ελάχιστες αγορές διαδικτύου στον κόσμο στην οποία δεν κυριαρχούν οι αμερικανικές εταιρείες», σχολιάζει ο Haim Mendelson, καθηγητής διαδικτυακής επιχειρηματικότητας στο Stanford Graduate School of Business.

Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία της εταιρείας ερευνών Analysys International, η κινεζική μηχανή αναζήτησης Baidu κατέχει μερίδιο αγοράς 60% σχεδόν, έναντι 36% της Google. Σε επίπεδο κοινωνικών δικτύων, η κινεζική Tencent έχει κυριολεκτικά συντρίψει τους παγκόσμιους κολοσσούς MySpace και Facebook.

Επίσης, όταν οι Κινέζοι καταναλωτές θέλουν να κάνουν κάποια ηλεκτρονική αγορά, δεν θα μπουν στη διαδικτυακή τοποθεσία της eBay –θα προτιμήσουν την Alibaba.com. Στον τομέα της κοινής χρήσης βίντεο, την πρώτη επιλογή των Κινέζων δεν αποτελεί η YouTube, αλλά η Youku.com.

Ο αριθμός των χρηστών του διαδικτύου στην Κίνα έχει τριπλασιαστεί τα τελευταία τρία χρόνια στα 384 εκατομμύρια, από 137 εκατ. το Δεκέμβριο του 2006, σύμφωνα με το Πληροφοριακό Κέντρο για το Διαδίκτυο.

Πηγή: CNN



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα