Με τη συμμετοχή περισσότερων από 400 στελεχών από το χώρο της διαδραστικής επικοινωνίας πραγματοποιήθηκε στις 3 Δεκεμβρίου, στο Συνεδριακό Κέντρο της Εθνικής Ασφαλιστικής, το Interactive Marketing Conference 2009.
Το IMC 2009 εστιάστηκε στους τομείς του creative Content & Branded Entertainment, στη νέα τάση του mobile advertising, στον τομέα της έρευνας αγοράς και στον τομέα των social media.
Όπως επισημάνθηκε κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, το 2010 φαίνεται πως θα υπάρξει ακόμα μεγαλύτερη αύξηση του ενδιαφέροντος για το σύνολο της ψηφιακής επικοινωνίας στην Ελλάδα αλλά και για τους τομείς του online video και της διαφήμισης μέσω κινητού.
Σημειώνεται ότι Χορηγός Επικοινωνίας στο IMC 2009 ήταν η Ναυτεμπορική και το naftemporiki.gr.