Του Λάμπρου Καραγεώργου
[email protected]
Συνεχίζει την αναπτυξιακή ρότα που έχει χαράξει με επιτυχία τα τελευταία χρόνια η ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακή εταιρεία Μ/ΜΑRITIME. Όπως ανακοίνωσε η ίδια, την 1η Δεκεμβρίου υπέγραψε Μνημόνιο Συμφωνίας για την απόκτηση δύο πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου τύπου Ultramax, που κατασκευάστηκαν και τα δύο στο Mitsui Engineering & Shipbuilding Shipyard στην Ιαπωνία το 2016. Με την παράδοση αυτών των δύο πλοίων, η M/MARITIME θα έχει στον στόλο της τέσσερα πλοία Ultramax που «χτίστηκαν» στα ναυπηγεία Mitsui E&S Shipyard. Τα πλοία αναμένεται να παραδοθούν στην M/MARITIME εντός του πρώτου τριμήνου του 2021 και θα ανεβάσουν τον συνολικό αριθμό των πλοίων του στόλου της στα 19 πλοία, εκ των οποίων οκτώ Ultramax, επτά Handysize και δύο πλοία Kamsarmax, τα οποία είναι ιδιόκτητα, και δύο ναυλωμένα, ένα Handysize κι ένα Ultramax.
H M/MARITIME δεν ανακοίνωσε τα ονόματα των πλοίων που απέκτησε, όμως πηγές από την αγορά αναφέρουν ότι προκειται για τα μεταφορικής ικανότητας 60,400 dwt αδελφά πλοία SBI Apollo και SBI Poseidon, τα οποία αγόρασε από την Scorpio Bulkers, έναντι περίπου 38,4 εκατ. δολαρίων.
Από τα ναυπηγεία της Mitsui η Μ/ΜΑΡΙΤΙΜE έχει στον στόλο της δύο ακόμη αδελφά πλοία, τα Kassiopi.GR και Atalanti.GR τα οποία ναυπηγήθηκαν και τα δύο το 2019. Συνολικά τα 18 από τα 19 πλοία της εταιρείας έχουν ναυπηγηθεί σε γιαπωνέζικα ναυπηγεία, καθώς η M/MARTIME δίνει ιδιαίτερη σημασία στην ποιότητα του στόλου της. Να σημειωθεί ότι η M/MARITIME ιδρύθηκε το 2016 από τον κ. Γιάννη Μυτιληναίο, ο οποίος και το 2019 παρέλαβε το βραβείο Dry Cargo Company of the Year, στο πλαίσιο των βραβείων Lloyd’s List Greek Shipping Awards.