Του Γιάννη Κανουπάκη
[email protected]
Eπίσημη «πρώτη» στην Αθήνα έκανε η Mazda, ξεκινώντας τις λιανικές πωλήσεις οχημάτων της στην Ελλάδα, μαζί με το συνεργάτη της, τον Όμιλο Συγγελίδη. Έπειτα από αρκετά χρόνια απουσίας της μάρκας στην εγχώρια αγορά, ο νέος διανομέας, σκοπεύει να κινηθεί μεθοδικά, ώστε να επιτύχει σταθερή διείσδυση στο σκληρό ανταγωνισμό της εποχής, τόσο προωθώντας προσιτά μοντέλα, (με εκκίνηση κάτω από 14.000 ευρώ, για το Mazda 2) όσο και μέσω της διεκδίκησης μεριδίων στις premium κατηγορίες. Στις 6 Ιουνίου 2019 θα εγκαινιασθεί το πρώτο μεγάλο κατάστημα της εταιρίας στη Λ.Βουλιαγμένης (με εκθεσιακό χώρο αλλά και τεχνικές εγκαταστάσεις). H Mazda λειτουργεί στην Ελλάδα με ένα δίκτυο 14 εξουσιοδοτημένων επισκευαστών οι οποίοι παρέχουν service, συντήρηση και αυθεντικά ανταλλακτικά Mazda στις ακόλουθες πόλεις: Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο, Ρέθυμνο, Ξάνθη, Πτολεμαΐδα, Πάτρα, Ιωάννινα, Κομοτηνή, Βόλος.
STEFANOSPAPPAS.COM
Μιλώντας, παρουσία στελεχών από το Κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης της Μazda Motor Europe, στο ΚΠΙΣΝ, ο Πολυχρόνης Συγγελίδης, Πρόεδρος και Γενικός Διευθυντής του Ομίλου Συγγελίδη, χωρίς να δώσει λεπτομέρειες επί του παρόντος, για το μέγεθος της όλης επένδυσης, τόνισε ότι έχει δημιουργήσει ένα κατάστημα-ναυαρχίδα, το οποίο θα φέρει την αυτοκινητιστική εμπειρία του πελάτη σε νέο επίπεδο, παραδίδοντας τόσο αυτοκίνητα, όσο και υπηρεσίες, εξέχουσας ποιότητας. «Είμαστε δεσμευμένοι προς την εδραίωση μιας μακροχρόνιας σχέσης συνεργασίας με τη Mazda και την επίτευξη της επιτυχίας που το brand αξίζει στην αγορά μας», ανέφερε, χαρακτηριστικά. Ο ίδιος είπε ότι η Mazda είναι το «κόσμημα στην εταιρία», ξεκαθάρισε, δε, ότι επειδή έχει συμφωνήσει σε κάτι που δεν είναι συνηθισμένο, η φιλοσοφία είναι «μικρά βήματα πριν αρχίζουμε να τρέχουμε». Όπως εξήγησε ο κ. Συγγελίδης, η συνεργασία με την ιαπωνική εταιρία ήταν ένα «όνειρο για 20 χρόνια του Ομίλου», προσθέτοντας, ειδικότερα, ότι: «Η Mazda έχει περάσει σε άλλη διάσταση. Δεν είναι η τιμή των αυτοκινήτων το πρώτο σημείο ενδιαφέροντος. Δε βασιστήκαμε στο ότι φτιάχνει φτηνά, καλά αυτοκίνητα» σημείωσε ο κ. Συγγελίδης σχολιάζοντας τη στρατηγική εμπορικής τοποθέτησης και προώθησης των αυτοκινήτων στην ελληνική αγορά. Είναι προφανές ότι στοχεύει σε μια σταδιακή ανάπτυξη με στόχο την αγορά των premiumμοντέλων σε κάθε κατηγορία. Είναι ενδεικτικό ότι π.χ. οι τιμές στη σειρά «2», δηλαδή στην πιο μικρή κατηγορία ξεκινούν από τις 14.000 ευρώ, ενώ η σειρά «3» θα κινείται στις 22.000. «Η εταιρία δεν είναι της φιλοσοφίας να κυνηγά την ουρά της» , συνέχισε ο κ. Συγγελίδης αναφερόμενος σε πιθανό «πόλεμο τιμών» με τον ανταγωνισμό…
Ο David McGonigle, Regional Director Mazda Central & South East Europe, δήλωσε ότι στόχος του brand είναι να τοποθετηθεί ξεκάθαρα και να διαφοροποιηθεί από το ανταγωνισμό, δημιουργώντας μοναδική αξία για τους πελάτες. «Το brand μας, -σημείωσε-, έχει εξελιχθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια και η φιλοδοξία μας είναι να αναπτυχθούμε ακόμα περισσότερο. Προσφέροντας στους πελάτες μας εντυπωσιακά μοντέλα που παρέχουν μια μοναδική ευχαρίστηση οδήγησης, μαζί με after-sales εξυπηρέτηση υψηλής ποιότητας και μια συνολικά μοναδική αγοραστική εμπειρία, ευελπιστούμε να χτίσουμε μια μακροχρόνια σχέση εμπιστοσύνης με το ελληνικό κοινό». Το ενδιαφέρον της ιαπωνικής μάρκας για την Ελλάδα ήλθε, παράλληλα, με την ανάκαμψη στη ζήτηση, όπως ανέφερε ο κ. McGonigle. Σημείωσε, δε, ότι η εταιρία στην Ευρώπη καταγράφει μια πολύ θετική εικόνα σε χώρες που πέρασαν από κρίση αλλά τώρα αναπτύσσονται δυναμικά. « Πολωνία Ρουμανία Τσεχία Σλοβακία είναι χώρες που πάμε καλά, και είναι χώρες όπου σηκώνεται η οικονομία».
Η ιαπωνική κατασκευάστρια εταιρεία προσφέρει στην Ελλάδα την τελευταία ευρωπαϊκή σειρά μοντέλων της, που συμπεριλαμβάνει το Mazda2, το ολοκαίνουριο Mazda3, το Mazda6, το εμβληματικό Mazda MX-5 καθώς και τα SUV μοντέλα της, το Mazda CX-5 και το Mazda CX-3. Όλα τα αυτοκίνητα χαρακτηρίζονται από την σχεδιαστική γλώσσα ΚODO: Soul of Motion, τεχνολογίες SKYACTIV και πλήρη γκάμα συστημάτων ασφαλείας i-ACTIVSENSE safety.