Κίνα

    Σάββατο, 08 Αυγούστου 2009
  • 10:40
    Συνεχίζεται η έξοδος των αδειούχων

    Συνεχίζεται η έξοδος των αδειούχων

    που θα κινηθούν στην εθνική οδό Αθηνών - Λαμίας πρέπει να γνωρίζουν πως -λόγω έργων- από τον κόμβο του Μαρτίνου ...