Η Αθήνα και η Αττική θεωρούνται διεθνώς ασφαλείς προορισμοί, ενώ ο πολιτισμός και η φιλική συμπεριφορά των Αθηναίων αναδεικνύονται από τους πιο θετικούς παράγοντες του τουριστικού της προϊόντος, σύμφωνα με τα αποτελέσματα δύο ερευνών που διενήργησε η εταιρία Leo Burnett για λογαριασμό του δήμου Αθηναίων και της γενικής γραμματείας της Περιφέρειας Αττικής http://www.naftemporiki.gr/news/static/05/12/05/1127601.htm .
Η Αθήνα είναι η 14η πιο ελκυστική πόλη διεθνώς για τους κατοίκους της Μεγάλης Βρετανίας και η έκτη πιο επιθυμητή πόλη στην Ευρώπη.
Στα υπέρ της Αθήνας οι Αγγλοι που συμμετείχαν στην έρευνα, συμπεριέλαβαν το κλίμα, όπως επίσης ότι είναι κατάλληλος τόπος σύντομων διακοπών.
Οσον αφορά την έρευνα που αφορά την ικανοποίηση των επισκεπτών της Αθήνας, διαπιστώθηκε σε ποσοστό που ξεπερνά το 90%. Με βάση τα ευρήματα της έρευνας, η Αττική αποτελούσε τον τελικό προορισμό για έξι στους δέκα ερωτώμενους, ενώ τέσσερις στους δέκα πραγματοποίησαν τουλάχιστον μια διανυκτέρευση στην Αττική με αφορμή την επίσκεψή τους στην Ελλάδα.
Πηγές ενημέρωσης, αναφορικά με την Αθήνα ως τόπο προορισμού, είναι οι συστάσεις που έγιναν (37%) από γνωστούς και μη, αλλά και το Ιντερνετ σε ποσοστό 33,4%. Οι επισκέπτες της Αθήνας, σε ποσοστό που φτάνει το 84% των ερωτώμενων, εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για τη φιλικότητα/φιλοξενία της πόλης, ενώ σε ποσοστό 82% αισθάνονται ικανοποιημένοι και από το αίσθημα ασφάλειας που υπάρχει στην πόλη.
Σε πολύ υψηλά επίπεδα, πάνω από 80%, έκριναν τις υπηρεσίες στέγασης (υπηρεσίες δωματίου, καθαριότητα δωματίου, εξυπηρέτηση προσωπικού), όπως επίσης πολύ θετικά αξιολόγησαν συνολικά τη χρήση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς σε ποσοστό που ξεπερνάει το 90% και αφορά τη χρήση τους, τη σχέση τιμής και ποιότητας, την καθαριότητα αλλά και την τήρηση των ωραρίων λειτουργίας τους.
Συγκριτικά με τα υπόλοιπα Μέσα Μεταφοράς, οι επισκέπτες της Αθήνας δεν έμειναν τόσο ικανοποιημένοι από τις υπηρεσίες ταξί, κυρίως λόγω της εξυπηρέτησης και της σχέσης κόστους-ποιότητας υπηρεσιών. Συνολικά από τη χρήση των ταξί, το 65% έμεινε ικανοποιημένο από τη χρήση του.
Στα αρνητικά της πόλης, που επηρεάζουν τη συνολική εικόνα των επισκεπτών για την Αθήνα/Αττική, είναι η σχέση κόστους και ποιότητας των υπηρεσιών.