Μειοδότης για την ανάληψη του έργου: «Σύνδεση Ευρείας Παράκαμψης Πάτρας (ΕΠΠ) με το νέο Λιμάνι και την Εθνική Οδό Πατρών-Πύργου με την Κατασκευή Παραγλαύκιων Αρτηριών» ανακηρύχθηκε η Μηχανική.
Το έργο, συνολικού προϋπολογισμού 80.000.000 ευρώ, δημοπρατήθηκε από την ΕΥΔΕ/Αυτοκινητόδρομος ΠΑΘΕ του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων.
Το συγκεκριμένο είναι το τρίτο κατά σειρά έργο που αναλαμβάνει η Μηχανική στο νομό Αχαΐας, όπου έχουν ήδη ξεκινήσει οι εργασίες κάλυψης του χειμάρρου Διακονιάρη και η Κατασκευή του Φράγματος Πείρου - Παραπείρου.
Πιο αναλυτικά, το έργο περιλαμβάνει:
- Την Σύνδεση της Ευρείας Παράκαμψης Πάτρας με το νέο λιμάνι της πόλης και την διευθέτηση του ποταμού Γλαύκου,
- Υπολειπόμενες εργασίες του Κόμβου Κ5,
- Υπολειπόμενες εργασίες του Κόμβου Κ1 και συνδέσεων αυτού με τη Νέα και την Παλαιά Εθνική Οδό Κορίνθου-Πατρών,
- Υπολειπόμενες εργασίες της Ευρείας Παράκαμψης Πάτρας από Χ.Θ. 1+050 έως Χ.Θ. 18+600.
Ο χρόνος κατασκευής του έργου είναι 950 ημέρες από την υπογραφή της σχετικής σύμβασης.