ΑΜΕΤΑΒΛΗΤΗ παρέμεινε τον Δεκέμβριο η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στη Γαλλία και στα χαμηλότερα επίπεδα εξαετίας, καθώς οι καταναλωτές στην τρίτη μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης έγιναν πιο απρόθυμοι να αγοράσουν ακριβά καταναλωτικά αγαθά, όπως έπιπλα και πλυντήρια.
Ο δείκτης που καταρτίζεται μετά από έρευνα με δείγμα 2.000 ανθρώπων παρέμεινε στο –30 όπως και το Νοέμβριο, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της γαλλικής Στατιστικής Υπηρεσίας Insee. Δώδεκα οικονομικοί αναλυτές του Bloomberg News εκτιμούσαν ότι ο δείκτης της εμπιστοσύνης των καταναλωτών θα διαμορφωνόταν στο -29
«Η χρονιά έκλεισε αρνητικά», ανέφερε ο Francois Forget, γενικός διευθυντής της Ενωσης Λιανοπωλητών της Γαλλίας (CNSH), η οποία αριθμεί περίπου 400 μέλη, συμπεριλαμβανομένης της αλυσίδας Zara και Gap Inc., σε τηλεοπτική του συνέντευξη. Οι πωλήσεις μεταξύ των μελών της Ενωσης μειώθηκαν κατά 2% τον Δεκέμβριο έναντι του προηγούμενου έτους, συμπλήρωσε ο ίδιος.