Τα αρχικά οικονομικά αποτελέσματά της για το 2003, καθώς και στοιχεία για την πελατειακή της βάση ανακοίνωσε σήμερα η STET Hellas. Αναλυτικότερα τα αποτελέσματα της εταιρείας διαμορφώθηκαν ως εξής:
Τα συνολικά λειτουργικά έσοδα της STET Hellas ανήλθαν σε € 808,5 εκατ. αυξημένα κατά 17,1% σε ετήσια βάση. Τα έσοδα από υπηρεσίες αυξήθηκαν επίσης κατά 14,3% φτάνοντας τα € 761,9 εκατ.
Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) για την περίοδο ήταν € 275,7 εκατ. αυξημένα κατά 19,4% σε ετήσια βάση. Το περιθώριο κέρδους (EBITDA margin) ανήλθε σε 34,1% στα συνολικά έσοδα και διαμορφώθηκε σε 36,2% στα έσοδα από υπηρεσίες σε σύγκριση με 33,4% και 34,6% αντίστοιχα για το 2002.
Τα λειτουργικά κέρδη για την περίοδο διαμορφώθηκαν στα € 166,9 εκατ. αυξημένα κατά 24,3% σε σύγκριση με το 2002.
Τα αρχικά οικονομικά αποτελέσματα έτους της STET Hellas είναι μη – ελεγμένα από τις ελεγκτικές αρχές και εκφρασμένα σύμφωνα με τις γενικά αποδεκτές λογιστικές αρχές των ΗΠΑ (US GAAP).
Αποτελέσματα Πελατειακής Βάσης STET Hellas 2003
Νέα πολιτική αποσύνδεσης πελατών καρτοκινητής ακολούθησε η STET Hellas για το έτος 2003, εφαρμόζοντας μείωση του χρόνου αποσύνδεσης. Αναλυτικότερα η STET Hellas άλλαξε την πολιτική αποσύνδεσης πελατών καρτοκινητής από το χρονικό διάστημα των 12 + 6 + 1 μηνών στο χρονικό διάστημα των 12 + 1 μηνών . Ως αποτέλεσμα της νέας πολιτικής η εταιρεία αποσύνδεσε συνολικά 382.051 ανενεργούς πελάτες την τελευταία μέρα του 2003. Η συγκεκριμένη διαδικασία δεν είχε καμία επίδραση στα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας, δεδομένου ότι οι πελάτες αυτοί ήταν ανενεργοί για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Η εφαρμογή της νέας πολιτικής αποσυνδέσεων και η απόκτηση 32.333 νέων πελατών στη διάρκεια του δ’ τριμήνου 2003, διαμόρφωσαν την πελατειακή βάση της STET Hellas στο τέλος του έτους στους 2.402.777 πελάτες. Στο σύνολο των πελατών οι 1.584.863 ήταν χρήστες καρτοκινητής τηλεφωνίας (66% της πελατειακής βάσης) ενώ οι συνδρομητές βάσει συμβολαίου ανήλθαν σε 817.914.
Περίπου το 43% των συνδρομητών βάσει συμβολαίου είναι εταιρικοί πελάτες Β BEST, σημαντικά αυξημένοι σε σύγκριση με το 2002 οπότε και αποτελούσαν αντίστοιχα το 30,3 % των συνδρομητών της STET Hellas με συμβόλαια. Η αύξηση των εταιρικών πελατών οφείλεται στη στοχευμένη στρατηγική πωλήσεων που ακολούθησε η εταιρεία για το συγκεκριμένο τμήμα της αγοράς καθώς και στις αυξημένες πωλήσεις του πακέτου Β BEST από το δίκτυο καταστημάτων της STET Hellas τα οποία έφτασαν τα 160 στο τέλος του χρόνου.
Η συνεχής βελτίωση της ποιότητας της βάσης των συνδρομητών με συμβόλαιο είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση του μέσου μηνιαίου εσόδου ανά συνδρομητή με συμβόλαιο (contract ARPU) στα € 46,8 το 2003 σε σύγκριση με € 43,9 το 2002.
Οι ανενεργοί πελάτες της STET Hellas για το 2003 μειώθηκαν στο 10,1% επί του συνόλου της πελατειακής βάσης της εταιρείας .